-
-
-
Svar på tråden VAD är det ni stör er mest på hos er svärdotter?
-
Denna tråden har trasslat in sig..
-
-
Anonym skrev 2011-09-18 10:57:45 följande:Denna tråden har trasslat in sig..
kan inte annat än att hålla med, verkar som det är mest svärdöttrar som skriver -
Kanske för att inte så många svärmödrar hänger här?? Oftast hänger man inte på fl om man inte har små barn..Anonym skrev 2011-09-18 10:59:04 följande:kan inte annat än att hålla med, verkar som det är mest svärdöttrar som skriver
Och även vi svärdöttrar kan väl ha åsikter? -
Fast det finns ju faktiskt ett X-antal trådar som just handlar om ens svärföräldrar. Så varför inte låta svärföräldrarna ha en egen tråd?Anonym (...........) skrev 2011-09-18 11:05:58 följande:Kanske för att inte så många svärmödrar hänger här?? Oftast hänger man inte på fl om man inte har små barn..
Och även vi svärdöttrar kan väl ha åsikter? -
-
tycker att ts fråga var intresant och jag följer gärna tråden för att se om jag kan lära mej nånting.
-
om det är trosorna som är problemet köp ett par billiga mysisar åt henne och säg åt henne att du inte uppskattar att hon sitter i trosor och linne. mysisar och linne kanske är mer okej.
-
-
-
För att bidra till ts tråd så kan jag ju erkänna att jag stör mej på att brorsans tjej aldrig fattar mina skämt, jag måste ju framstå som en idiot för henne då hon aldrig fattar att jag skämtar med henne.
-
Att hon har obehandlad ADHD.
Hon är säkert gullig eller nåt men hon är fan så jobbig.
Ska jag var ärlig så kan jag känna att sonen kan få något bättre men vadå, det är inte jag som ska leva med henne. Jag kanske målar fan på väggen men jag tror inte att det håller så jag ber till gud att de inte får barn tillsammans. -
Men sluta äta frukost med henne då och lämna den stackaren ifred!Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 09:40:19 följande:Jag och övriga familjen (förutom sonoen då
) tycker inte att det är särkilt trevligt
att äta frukost med någon som är halvnaken.
Tycker det är brist på uppfostran