BF Oktober 2025
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Barnmorskan besök avklarad på första besök
Alla värden såg fint som tur 😊
Tidigt ul vecka 12 om 2 veckor så ska jag göra nipt oxå samma gång sen boka för rutinul vecka 20 😊
Ultraljudet gick jätte bra, den mäter precis som den ska och vi fick höra hjärtljud 🥰 nu känns det som jag kan slappna av lite.
Dessutom fick jag veta idag att en bekant ska ha barn i oktober oxå 🥳 jätte kul att ha en man kan följas.
Ultraljudet man gör i/vid v.12, är det 12 fullgångna veckor(alltså v.13) eller kan man göra det v.11+2?
Ultraljudet man gör i/vid v.12, är det 12 fullgångna veckor(alltså v.13) eller kan man göra det v.11+2?
V9!! (8+0) 🥳 gjort lite drygt 20% av graviditeten nu. Fått sjukt mycke symtom sista veckan 🤢 mår sååå illa.
Någonstans känns det bra att må dåligt för då vet jag att räkan är kvar 😅
Lyrka hur går det för dig? Slutat blöda? ❤️
Någon mer som känt ett stick/hugg när man böjt sig för att ställa ner något? Blev orolig men har inte ont. Man tänker lite mer när det känns i livmodern.
Hej allihopa
Hur mår alla?
Själv mår bättre med tröttheten sen jag byte till niferex med kapslar ush äcklig dem är hehe men de går 😂🤗
Fortfarande obehagligt varje morgon på min högre sida av höften gör ont, hoppas verkligen inte är foglossning så har tidigt av graviditeten håller tummarna
Hoppas ni andra går bra för er 🤗❤️
Hej allihopa
Hur mår alla?
Själv mår bättre med tröttheten sen jag byte till niferex med kapslar ush äcklig dem är hehe men de går 😂🤗
Fortfarande obehagligt varje morgon på min högre sida av höften gör ont, hoppas verkligen inte är foglossning så har tidigt av graviditeten håller tummarna
Hoppas ni andra går bra för er 🤗❤️