BF Oktober 2025
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Först besöket med inskrivning hos barnmorskan idag, kändes så konstigt? Så riktigt? Samtidigt som man inte fattar att man har något som växer i magen ännu??
Hur gör ni med att berätta för nära & kära? När gör ni om ni inte har gjort och HUR? 😍
Är gärna med i tråden, har bf 1 eller 2 oktober tror jag. Har fått ägglossningsstimulering och är glad att det funkade. Blir barn nummer 5
Först besöket med inskrivning hos barnmorskan idag, kändes så konstigt? Så riktigt? Samtidigt som man inte fattar att man har något som växer i magen ännu??
Hur gör ni med att berätta för nära & kära? När gör ni om ni inte har gjort och HUR? 😍
Ska på inskrivning på torsdag! ☺️ Berättar inte förrän vecka 13-15 någon gång tror jag 😅
Min närmsta vän fick reda på det exakt 0.324 sekunder efter jag plussade 😅 Men för resten av vår krets så kommer vi behöva hjälp med lite barnpass för första sonen för att få ihop det med besök osv, så våra föräldrar får reda på det rätt tidigt medans resten av familjen och vänner får väl reda på det efter KUB någongång om det inte syns innan dess. Känns också rätt skönt att några av våra närmsta vet relativt tidigt, är en trygghet i det.
Vi har köpt en superfin tröja som det är broderat ?storebror? på över bröstet som vi tänkt använda för att berätta nyheten på 🥹
Ni som varit gravida tidigare, hur tidigt syntes magen andra gången? Man hör ofta att den växer snabbare andra graviditeten 🙈
Jag hoppar in här också, BF 15 oktober, enligt appen. Jag har varken hört av mig för inskrivning eller berättat för någon annan än min man. Det känns som att jag går och väntar på att beskedet ska vända, och att jag lika enkelt som jag blev gravid ska sluta vara det. Hade tidigt MF i oktober.. Jag vet inte när jag vågar tro att det är sant? Med första började jag tro på det först efter RUL..
När hörde ni av er till barnmorska?
Jag hoppar in här också, BF 15 oktober, enligt appen. Jag har varken hört av mig för inskrivning eller berättat för någon annan än min man. Det känns som att jag går och väntar på att beskedet ska vända, och att jag lika enkelt som jag blev gravid ska sluta vara det. Hade tidigt MF i oktober.. Jag vet inte när jag vågar tro att det är sant? Med första började jag tro på det först efter RUL..
När hörde ni av er till barnmorska?