BF Oktober 2025
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej! Positivt på digitalt (testa tidigt) igår, även två svaga streck på apotekets egna och rfsu. Eftersom det är tidigt ska jag ta nytt imorgon för att se om stickorna ökat.
Hade MA i december och är rätt skärrad av det. Den graviditeten hade jag INGA symtom alls. inte trött, inte svullna bröst, inte illamående.
När fick ni era symtom? Väntar och hoppas på symtom inom de närmsta dagarna. Testade ju tidigt så förhoppningsvis nästa vecka iaf! Är i v. 5 (4+1)
Jag är i vecka 6 och har ömma bröst, förkyld/nyser, lite illamående på morgonen samt är mer hungrig än vanligt. Det sticker och drar lite i livmodern Vilket de gjort i ca 1 vecka.
Annars inga symptom alls.
Hej! Positivt på digitalt (testa tidigt) igår, även två svaga streck på apotekets egna och rfsu. Eftersom det är tidigt ska jag ta nytt imorgon för att se om stickorna ökat.
Hade MA i december och är rätt skärrad av det. Den graviditeten hade jag INGA symtom alls. inte trött, inte svullna bröst, inte illamående.
När fick ni era symtom? Väntar och hoppas på symtom inom de närmsta dagarna. Testade ju tidigt så förhoppningsvis nästa vecka iaf! Är i v. 5 (4+1)
5+0 idag och jag har inga symptom alls. Jag hade lite molvärk från ÄL fram till BIM ungefär. Men annars inget. Med första hade jag inga symptom heller under första och andra trimestern, under tredje semestern hade jag klåda som var riktigt jobbig under några veckor, men den försvann av sig själv.
Även om det är skönt att må bra såklart så är det också tufft att inte ha några symptom. Jag vågar inte riktigt lita på graviditeten och kommer nog känna så tills jag får den bekräftad via UL (bokat till v 8).
5+0 idag och jag har inga symptom alls. Jag hade lite molvärk från ÄL fram till BIM ungefär. Men annars inget. Med första hade jag inga symptom heller under första och andra trimestern, under tredje semestern hade jag klåda som var riktigt jobbig under några veckor, men den försvann av sig själv.
Även om det är skönt att må bra såklart så är det också tufft att inte ha några symptom. Jag vågar inte riktigt lita på graviditeten och kommer nog känna så tills jag får den bekräftad via UL (bokat till v 8).
Tänkte smyga in här. Är fortfarande väldigt tidigt och har bim på onsdag men plussade i helgen på tidigt test och fick tydligt plus imorse på vanligt. Om allt går vägen är detta mitt tredje (har två tonåringar) men min mans första. Är 36 så allt han hända med tanke på min ålder och missfallsrisken. Så väntar med att gå med i facebookgruppen ett tag till
Hej
Hoppar in här ❤️ bim på torsdag men plussade igår, är i vecka 5 (4+3).
Väntar mitt 4e barn, denna graviditeten har haft en krokig väg hit. Började försöka i juli 2024, fått två mf på vägen så hoppas nu att denna väljer att stanna kvar🙏
Kan någon länka till rätt grupp på fb. Såg att det finns två :)
Håller med om nervositeten om avsaknaden av symptom. Jag har ytterst lite och det hade absolut likväl kunnat vara menssymptom. Jag har dessutom 2 mf på raken bakom mig så jag är såååå rädd.
Har bokat in tidigt ul 11 mars men det är ju en evighet dit😅🙈
Hur känner ni andra?
Mina symtomer är av ömma bröst o trött är mesta just nu för mig o är nu vecka 5 4+2
är beräknad 18okt o tiden går riktigt sakta
Vill bara vecka 12 är här
Bara tipsa er alla att börja äta tidigt med folsyra med tips av barnmorskan jag tar 2 gånger om dagen mittval Gravid är 500 g folsyra o det perfekt mängd ☺️