• Anonym (Okåt)

Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering

Hej! 

Jag har en kille som steriliserade sig för ca 2 månader sen. Av anledningen givetvis att han inte vill ha fler barn. Jag tål inte hormonellt preventivmedel. Jag hade inte sagt nej till barn, men inte heller ett måste i mitt fall. Jag älskar honom och vill vara med honom. Han har 2 barn sedan ett tidigare förhålland. Jag och denna kille har gjort en abort i början av vårt dejtande så gravida har vi kunnat bli ihop iallafall. 

Men efter hans sterilisering så är det  någonting i sängen som Inte blivit lija upphetsande för mig när vi ligger och han kommer. Innan kunde jag verkligen gå igång på att få honom att njuta och spruta under säkra perioder. Det gjorde mig ännu mer sugen och jag gillade känslan av att han gav sin säd till mig om ni förstår. Det blev intimt, lustfyllt och kärleksfullt. Nu efteråt när han sprutar i mig så har den biten inte varit lika intensiv. Det är som att det i det undermedvetna biologiska för mig som kvinna, att han inte längre har kvar levande spermier har gjort så att det typ känns som att sperman han sprutar nu likaväl hade kunnat vara vanligt vatten. För mig tappade det lite innebörden med själva åtrån och det sensuella, kärleksfulla mellan oss när vi nu älskar. 
    För det finns ju inget såkallade liv kvar där nere som han sprutar ut. 

Man kan nästan säga att jag tycker att det för mig blev omanligt och inte alls lika intimt. Det vi har i sängen. 

Kan någon förstå där ute vad jag menar? Känner mig just nu ensam i detta. 

• Svar på tråden Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering
  • Ezmeraldah
    Anonym (Ja faktiskt) skrev 2025-04-04 20:03:48 följande:
    Ja, jag hade absolut känt likadant. Vad man känner och vad man blir kåt/avtänd av, är inte logiskt. Alla här kan dra sina logiska argument till varför man inte ska känna så, men man känner ju det man känner.
    Fast man kan ju börja med att ta reda på vad det är för ingrepp ens partner har genomgått. Det kan man till och med göra innan man börjar gapa på Familjeliv och bara "vaaa skär dom upp pungen och tömmer den på sperma eller hur går det det till liksom..??". 

Ts vet ju inte ens att man vid vasektomi skär av sädesledarna så att spermierna inte når urinröret. Det hade tagit henne lika lång tid att googla fram detta som tiden det tog henne att anmäla mitt inlägg där jag informerar om detta.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (L) skrev 2025-04-04 19:25:28 följande:

Det var ju tur i alla fall, att det inte var för din skull.

Oavsett så sitter ju problemet i ditt huvud, för det finns ju ingen fysisk skillnad som du kan märka.

Sex sitter i huvudet
  • Ezmeraldah
    Anonym (nooo) skrev 2025-04-04 19:55:45 följande:
    Finns ingen mening att ha sex om man inte kan bli gravid. Det är själva meningen med sex.
    Då var det ju konstigt att TS gjorde abort och att hennes man steriliserade sig. 
  • Anonym (Ja faktiskt)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 21:34:47 följande:
    Det får man ju verkligen hoppas att hon är. Herregud. 
    Det jag menar är att det är med största sannolikhet är därför de tog bort ditt inlägg. Det är inte tillåtet att kalla någon för troll. Har knappast något med att du informerade om vasektomi. Tungan ute
  • Anonym (Ja faktiskt)
    Anonym (Jag) skrev 2025-04-04 21:54:09 följande:
    Sex sitter i huvudet
    Hundra procent!
  • Anonym (daDAd)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 21:37:20 följande:
    Det kunde hon kanske ha tänkt på innan det var för sent? Om man tycker som du så kan man väl öppna käften och berätta det för sin partner och be denne att inte sterilisera sig? 
    Ja, ja, jo, jo. Det borde hon ha meddelat. Hen får väl ge sig ut på jakt på Tinder."Vial man söker hål att få fylla. Kan skvätta åt höger och vänster utan bekymmer."
  • Ezmeraldah
    Anonym (Ja faktiskt) skrev 2025-04-04 21:55:41 följande:
    Det jag menar är att det är med största sannolikhet är därför de tog bort ditt inlägg. Det är inte tillåtet att kalla någon för troll. Har knappast något med att du informerade om vasektomi. Tungan ute
    Fast det är flera som skrivit att det är en "fredagstråd" och liknande och de inläggen är kvar. 
  • Anonym (L)

om Sex sitter i huvudet varför ska man då ha en partner?😀
    man kan styra sina tankar eller? 

• Ezmeraldah
    Anonym (daDAd) skrev 2025-04-04 22:03:03 följande:
    Ja, ja, jo, jo. Det borde hon ha meddelat. Hen får väl ge sig ut på jakt på Tinder."Vial man söker hål att få fylla. Kan skvätta åt höger och vänster utan bekymmer."
    Får man fråga vilket preventivmedel du föredrar? 
Svar på tråden Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering