• Anonym (Okåt)

Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering

Hej! 

Jag har en kille som steriliserade sig för ca 2 månader sen. Av anledningen givetvis att han inte vill ha fler barn. Jag tål inte hormonellt preventivmedel. Jag hade inte sagt nej till barn, men inte heller ett måste i mitt fall. Jag älskar honom och vill vara med honom. Han har 2 barn sedan ett tidigare förhålland. Jag och denna kille har gjort en abort i början av vårt dejtande så gravida har vi kunnat bli ihop iallafall. 

Men efter hans sterilisering så är det  någonting i sängen som Inte blivit lija upphetsande för mig när vi ligger och han kommer. Innan kunde jag verkligen gå igång på att få honom att njuta och spruta under säkra perioder. Det gjorde mig ännu mer sugen och jag gillade känslan av att han gav sin säd till mig om ni förstår. Det blev intimt, lustfyllt och kärleksfullt. Nu efteråt när han sprutar i mig så har den biten inte varit lika intensiv. Det är som att det i det undermedvetna biologiska för mig som kvinna, att han inte längre har kvar levande spermier har gjort så att det typ känns som att sperman han sprutar nu likaväl hade kunnat vara vanligt vatten. För mig tappade det lite innebörden med själva åtrån och det sensuella, kärleksfulla mellan oss när vi nu älskar. 
    För det finns ju inget såkallade liv kvar där nere som han sprutar ut. 

Man kan nästan säga att jag tycker att det för mig blev omanligt och inte alls lika intimt. Det vi har i sängen. 

Kan någon förstå där ute vad jag menar? Känner mig just nu ensam i detta. 

• Svar på tråden Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering
  • Ezmeraldah
    Anonym (L) skrev 2025-04-04 22:05:16 följande:

om Sex sitter i huvudet varför ska man då ha en partner?😀
    man kan styra sina tankar eller? 

Sex är väl inte allt i en relation? 
  • Anonym (daDAd)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 22:06:41 följande:
    Får man fråga vilket preventivmedel du föredrar? 
    Finska rycket. 7 dagar i veckan!
  • Anonym (Ja faktiskt)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 22:03:46 följande:
    Fast det är flera som skrivit att det är en "fredagstråd" och liknande och de inläggen är kvar. 
    Jaha, det är fortfarande inte tillåtet att kalla någon för troll.
  • Anonym (L)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 22:11:35 följande:
    Sex är väl inte allt i en relation? 
    Nej, det håller jag med om men om TS har problem att tända på sin man för att han steriliserat sig så undrar man ju?. 
    DET sitter ju i huvudet för sexet blir det ju ingen skillnad på om mannen ?skjuter med lösa skott?. :)

jag anser definitivt att en relation och sex är mer än så?.
    men mitt svar var avsett för de som skriver att sex sitter i huvudet.
  • Anonym (Andra sidan)

Jag som man har blivit ställd inför detta. Mitt ex hade väldigt svårt för alla preventivmedel med hormoner. 
    Jag ville inte sterilisera mig, var helt enkelt orolig för hur jag skulle känna mig som man. Säkert ogrundat men - det var min verklighet. Resultatet blev inget sex!
    Nu har jag en särbo som stängde äggfabriken långt innan vi träffades för 10 år sedan.
    Vi är nu drygt 50 plus så risken för graviditet är obefintlig.
    Dock var det hennes val långt innan vi träffades. 
    Vi har således kunnat vara helt trygga.

• Anonym (daDAd)

Jag kan puffra lösa skott med min k-pist. Åt höger och vänster, 50 meter.

• Anonym (Väldigt vanligt)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 20:43:50 följande:
    Vi får hoppas att de flesta kvinnor inte är idioter. Varför skulle det vara skillnad på att ha sex med en man som steriliserat sig? Det har jag aldrig märkt trots att jag provat flera. Inte mina väninnor, vars män steriliserat sig, heller. Och inte min mamma (min pappa har steriliserat sig så jag har frågat ut dem om detta). 

Allvarligt, vill ni män ens ligga med såna kvinnor? Dumpa dessa puckon bli ihop med normala, vuxna kvinnor då är problemet löst. 
    Fråga männen, inte kvinnorna, om deras sexliv och frekvens hur ofta de har sex före och efter steriliseringen. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Väldigt vanligt) skrev 2025-04-04 23:40:25 följande:
    Fråga männen, inte kvinnorna, om deras sexliv och frekvens hur ofta de har sex före och efter steriliseringen. 
    Varför ska jag fråga det? Deras sexfrekvens intresserar inte mig. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Andra sidan) skrev 2025-04-04 23:16:21 följande:

Jag som man har blivit ställd inför detta. Mitt ex hade väldigt svårt för alla preventivmedel med hormoner. 
    Jag ville inte sterilisera mig, var helt enkelt orolig för hur jag skulle känna mig som man. Säkert ogrundat men - det var min verklighet. Resultatet blev inget sex!
    Nu har jag en särbo som stängde äggfabriken långt innan vi träffades för 10 år sedan.
    Vi är nu drygt 50 plus så risken för graviditet är obefintlig.
    Dock var det hennes val långt innan vi träffades. 
    Vi har således kunnat vara helt trygga.

Tycker du att din särbo är okvinnlig? 
Svar på tråden Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering