• Anonym (Okåt)

Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering

Hej! 

Jag har en kille som steriliserade sig för ca 2 månader sen. Av anledningen givetvis att han inte vill ha fler barn. Jag tål inte hormonellt preventivmedel. Jag hade inte sagt nej till barn, men inte heller ett måste i mitt fall. Jag älskar honom och vill vara med honom. Han har 2 barn sedan ett tidigare förhålland. Jag och denna kille har gjort en abort i början av vårt dejtande så gravida har vi kunnat bli ihop iallafall. 

Men efter hans sterilisering så är det  någonting i sängen som Inte blivit lija upphetsande för mig när vi ligger och han kommer. Innan kunde jag verkligen gå igång på att få honom att njuta och spruta under säkra perioder. Det gjorde mig ännu mer sugen och jag gillade känslan av att han gav sin säd till mig om ni förstår. Det blev intimt, lustfyllt och kärleksfullt. Nu efteråt när han sprutar i mig så har den biten inte varit lika intensiv. Det är som att det i det undermedvetna biologiska för mig som kvinna, att han inte längre har kvar levande spermier har gjort så att det typ känns som att sperman han sprutar nu likaväl hade kunnat vara vanligt vatten. För mig tappade det lite innebörden med själva åtrån och det sensuella, kärleksfulla mellan oss när vi nu älskar. 
    För det finns ju inget såkallade liv kvar där nere som han sprutar ut. 

Man kan nästan säga att jag tycker att det för mig blev omanligt och inte alls lika intimt. Det vi har i sängen. 

Kan någon förstå där ute vad jag menar? Känner mig just nu ensam i detta. 

• Svar på tråden Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering
  • Ezmeraldah
    Anonym (Väldigt vanligt) skrev 2025-04-04 20:28:43 följande:
    Det här är en bra lärdom för livet. Kvinnor kan tycka olika saker samtidigt. Att en annan kvinnas man steriliserat sig är något positivt, han tar ansvar så att hon inte behöver ta hormoner osv. Men hon har inte sex med honom, och den personliga preferensen är helt annorlunda. Det är samma sak som att en kvinna kan tycka att du är en jättebra man, och gärna försöker fixa ihop dig med sina väninnor eller hennes egen syster men hon själv vill inte ha dig. De kan konsten att se på män objektivt trots att deras egen personliga preferens är annorlunda.
    Vi får hoppas att de flesta kvinnor inte är idioter. Varför skulle det vara skillnad på att ha sex med en man som steriliserat sig? Det har jag aldrig märkt trots att jag provat flera. Inte mina väninnor, vars män steriliserat sig, heller. Och inte min mamma (min pappa har steriliserat sig så jag har frågat ut dem om detta). 

Allvarligt, vill ni män ens ligga med såna kvinnor? Dumpa dessa puckon bli ihop med normala, vuxna kvinnor då är problemet löst. 
  • Tecum
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 20:43:50 följande:
    Vi får hoppas att de flesta kvinnor inte är idioter. Varför skulle det vara skillnad på att ha sex med en man som steriliserat sig? Det har jag aldrig märkt trots att jag provat flera. Inte mina väninnor, vars män steriliserat sig, heller. Och inte min mamma (min pappa har steriliserat sig så jag har frågat ut dem om detta). 

Allvarligt, vill ni män ens ligga med såna kvinnor? Dumpa dessa puckon bli ihop med normala, vuxna kvinnor då är problemet löst. 
    Nej det vill vi inte! Lyckligtvis är det en art som är mest förekommande på FL på fredagskvällar...
  • Ezmeraldah
    Tecum skrev 2025-04-04 21:08:14 följande:
    Nej det vill vi inte! Lyckligtvis är det en art som är mest förekommande på FL på fredagskvällar...
    Mitt inlägg är borttaget så Familjeliv vill uppenbarligen inte att man informerar om vad en vasektomi innebär. Sjukt. 
  • Anonym (Kim)

Du var alltså inte gravid och nu har han lämnat godkända test efter vasektomi. Så nu tänder du inte längre på honom. Jisses! 

• Tecum
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 21:15:59 följande:
    Mitt inlägg är borttaget så Familjeliv vill uppenbarligen inte att man informerar om vad en vasektomi innebär. Sjukt. 
    Helsjukt! Vi ser ju tydligt att informationen behövs...
  • Anonym (Ja faktiskt)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 21:15:59 följande:
    Du hade ju skrivit att TS är ett troll.
  • Anonym (daDAd)

Ah, jag håller med TS. På något sätt har något gått förlorat. Snubben kan ju inte bara gå runt och skvätta runt för sitt egna nöjes skull. Det måste finnas en djupare anledning till det hela. Sedan om den ena inte har några ägg kvar eller den andre har för slöa simmare, så är det väl så, men det måste ju ändå finnas någon slags anledning. Annat än att utan bekymmer, bara knulla runt. Det finns ingen mening med saker och ting idag.

• Ezmeraldah
    Anonym (Ja faktiskt) skrev 2025-04-04 21:31:08 följande:
    Du hade ju skrivit att TS är ett troll.
    Det får man ju verkligen hoppas att hon är. Herregud. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (daDAd) skrev 2025-04-04 21:33:30 följande:

Ah, jag håller med TS. På något sätt har något gått förlorat. Snubben kan ju inte bara gå runt och skvätta runt för sitt egna nöjes skull. Det måste finnas en djupare anledning till det hela. Sedan om den ena inte har några ägg kvar eller den andre har för slöa simmare, så är det väl så, men det måste ju ändå finnas någon slags anledning. Annat än att utan bekymmer, bara knulla runt. Det finns ingen mening med saker och ting idag.

Det kunde hon kanske ha tänkt på innan det var för sent? Om man tycker som du så kan man väl öppna käften och berätta det för sin partner och be denne att inte sterilisera sig? 
  • Ezmeraldah
    Tecum skrev 2025-04-04 21:28:00 följande:
    Helsjukt! Vi ser ju tydligt att informationen behövs...
    Nu ska vi se vad fröken tar fram!

Svar på tråden Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering