Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
hej alla! :)
Jag hoppar också in här!
Har en son på 2 år och 9 månader (060901) och väntar på ett litet syskon som är beräknad 29/1. Så spänningen är stor, och graviditeten går så outhärdligt sakta denna gång, sonen upptäcktes inte i magen förrän v 13, och där är jag ju inte ens nu ;)
Någon mer än jag som njuter av de fina vädret med barnen?
Mina är helt överlyckliga över att dom får bada i polen på gården :D
Hej alla mammor
Jätte kul att vi blir bara fler och fler,händer idag hos er?Jag och sonen skall åka till Skövde till min syster för hon har kalas för min systerdotter som fyller 6 år idag..
Är det ngn mer av er som hade någon släkting eller syskon som väntade barn samtidigt som du?
Vi var 5 st som väntade samtidigt och det mysiga var att vi fick varann tjej,kille,tjej.kille(min)tjej(syrrans)Fast nu har det blivet på det sista att vi inte har träffats så mycket för de första 2 bor i Borås.Men jag hoppas att vi kan träffas snart se hur stora våra barn är
jag och min syster har varsin dotter för 02.
i år har 2 av mina äldre systrar fått döttrar redan, en annan äldre väntar i September och nu jag i november
Så mamma å pappa får 4 barnbarn födda 09
jag och min syster fick varsitt tvillingpar 08
hon fick pojk-tös i mars och jag fick tös-tös i juli
annars är det underbart väder.
vi var med i skövde i går. farmor passade barnen så vi passade på att gå ut och äta på¨mangos, underbar mat och sedan såg vi på the proposal på bio.
det var nog den roligaste film jag sett på länge. skrattade så jag grät flera gånger.. plus några sentimentala glädje tårar islutet när han berättade vad han älskade hos henne
urs vad graviditetshormonerna ställer till det...
jag kan säga att jag hade inte många sminkkorn på mig när vi gick från biografen
Här är vi båda födda -85, min fästman och jag allstå
Vi fick världens underbaraste flicka i november 2008