• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Helena85
    Anki85 skrev 2009-06-26 09:20:48 följande:
    jag och min syster fick varsitt tvillingpar 08 hon fick pojk-tös i mars och jag fick tös-tös i juli annars är det underbart väder. vi var med i skövde i går. farmor passade barnen så vi passade på att gå ut och äta på¨mangos, underbar mat och sedan såg vi på the proposal på bio.det var nog den roligaste film jag sett på länge. skrattade så jag grät flera gånger.. plus några sentimentala glädje tårar islutet när han berättade vad han älskade hos henne urs vad graviditetshormonerna ställer till det...jag kan säga att jag hade inte många sminkkorn på mig när vi gick från biografen
    häftigt att båda fick tvillingar tycker jag :)
  • Quinny
    Anki85 skrev 2009-06-26 09:20:48 följande:
    jag och min syster fick varsitt tvillingpar 08 hon fick pojk-tös i mars och jag fick tös-tös i juli annars är det underbart väder. vi var med i skövde i går. farmor passade barnen så vi passade på att gå ut och äta på¨mangos, underbar mat och sedan såg vi på the proposal på bio. det var nog den roligaste film jag sett på länge. skrattade så jag grät flera gånger.. plus några sentimentala glädje tårar islutet när han berättade vad han älskade hos henne urs vad graviditetshormonerna ställer till det... jag kan säga att jag hade inte många sminkkorn på mig när vi gick från biografen
    coolt att ni båda fick tvillingar med bara ett par månaders mellanrum

va härligt det lät, själv ska jag på bio idag, vi vela mellan den filmen o bakfyllan, det blev sistnämnda...men jag vill gärna se the proposal också...

underbart väder här med, hade liten utflykt till gränna igår, sola o bada, å köpte massa polkagrisar

ha en trevlig helg alla mammor!
  • Yohanna85

Jag är född 85 och fick en son maj 07 :) min man är även 85.
    Har även en bonus pojke på 6 år, så min man vart en väldigt ung förälder första gången.

• Lizzyzz
    Yohanna85 skrev 2009-06-27 14:29:06 följande:
    Jag är född 85 och fick en son maj 07 :) min man är även 85.Har även en bonus pojke på 6 år, så min man vart en väldigt ung förälder första gången.
    Välkommen :)

jag har med en son på 6 år :) så då va din man 18 när han fick honom då?
  • Quinny

Här är en till som har en son som blir 6 i år :) Va 18 när jag fick honom. Min nuvarande samo är även han 85:a Och vi har en gemensam dotter som blir 1 år 1:a augusti.

• mamma hampus

Hejj på er

Vad har ni gjort för kul i helgen?Sj har man varit barnledig så man har hjälp till hemma hos mina föräldrar med hö sedan har jag träffat mina vänner..Sedan i kväll var vi och badade det var rätt gött.Första doppet i år i alla fall,men absolut inte sista heller

kram

• Turboplingen

Jaha nu sitter man här och väntar på mensen ca 4 dagar kvar.. mensen kom ju ca 4 dagar tidigt förra månaden så om det skulle ske nu igen så skulle jag få mensen idag isåfall, så det är väl bara vänta och se... men tror inte det blivit nått.. Brösten borde ju spänna hela tiden och inte till och från..
    Hoppas den kommer isåfall innan den 3e för då ska mannen och jag fira 1 år som gifta..

• Helena85

jag sitter och väntar på att mina värkar ska komma igång på riktigt, hade BF för 2 dagar sen.. vill ha ut denna lilla tös nu :)

• Netha85
    mamma hampus skrev 2009-06-29 21:20:38 följande:
    Hejj på er Vad har ni gjort för kul i helgen?Sj har man varit barnledig så man har hjälp till hemma hos mina föräldrar med hö sedan har jag träffat mina vänner..Sedan i kväll var vi och badade det var rätt gött.Första doppet i år i alla fall,men absolut inte sista hellerkram
    Jag har vart uppe i den lappländska fjällen på bröllop.. Har blivit myggäten, sovit dåligt o haft svullna fötter, men det var de värt de för att få träffa kusinerna på pappas sida igen. :)

Så nu blir dte att ta hand om mig själv ett tag framöver igen, måste ju skämma bort mig nu när jag i stort sett plågat min gravida kropp hela helgen.. Men men, det är sånt som händer ibland, man kan ju inte strunta i allt bara för att man är gravid, eller vad säger ni tjejer?
  • Lizzyzz
    Helena85 skrev 2009-06-30 06:58:14 följande:
    jag sitter och väntar på att mina värkar ska komma igång på riktigt, hade BF för 2 dagar sen.. vill ha ut denna lilla tös nu :)
    Oj ja då får vi hoppas Hon vill komma ut snart.
    min syster fick vänta 19 dagar extra på att hennes tös skulle komma..
    Får vi hoppas du slipper!!

Mamma humpus-
    Jag har varit och badat för första gången i år, blir nog mer till helgen om vädret tillåter
    Annars har inte hänt mycket..
Svar på tråden Mamma födda 85