Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Jag är född 85 och fick en son maj 07 :) min man är även 85.
Har även en bonus pojke på 6 år, så min man vart en väldigt ung förälder första gången.
Här är en till som har en son som blir 6 i år :) Va 18 när jag fick honom. Min nuvarande samo är även han 85:a Och vi har en gemensam dotter som blir 1 år 1:a augusti.
Hejj på er
Vad har ni gjort för kul i helgen?Sj har man varit barnledig så man har hjälp till hemma hos mina föräldrar med hö sedan har jag träffat mina vänner..Sedan i kväll var vi och badade det var rätt gött.Första doppet i år i alla fall,men absolut inte sista heller
kram
Jaha nu sitter man här och väntar på mensen ca 4 dagar kvar.. mensen kom ju ca 4 dagar tidigt förra månaden så om det skulle ske nu igen så skulle jag få mensen idag isåfall, så det är väl bara vänta och se... men tror inte det blivit nått.. Brösten borde ju spänna hela tiden och inte till och från..
Hoppas den kommer isåfall innan den 3e för då ska mannen och jag fira 1 år som gifta..
jag sitter och väntar på att mina värkar ska komma igång på riktigt, hade BF för 2 dagar sen.. vill ha ut denna lilla tös nu :)