Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Ja, det är de, eftersom det är en resa på ca 80 mil enkel hemifrån mig så är det riktigt skönt att få åka tåg.. + att det går mycket smidigare o sen oxå mycket bekvämare och inte lika ansträngade. :) PERFEKT!! :P
jag hade gärna åkt tåg! gjorde det när jag bara hade sonen, men tyvärr är inte tågvagnarna gjorda för barnvagnar, hade ett h-vte när jag skulle ha på och av barnvagnen plus packning och bebis.
och nu när jag har tvillingvagnen så får den verkligen inte plats.
tyvärr, hade varit skönt att själv kunna åka upp ,men men man får inte allt.
sist så körde min sambo hela vägen... mest för att han skulle bevisa att han kunde... karlar.
Va kul med en massa från 85 =)
Jag har en dotter på snart 22 månader, bor för tillfället i södermanland men ska
flytta tillbaka till sthlm!
Hej hej.. jag kommer gärna in här också. är född 85 :)
har en dotter på 3 år och en bebis i magen som kommer närsomhelst nu.. har BF om 6 dagar men har redan börjat öppna mig mm..
Roligt med fler mammor som är lika gamla, ingen som bor i närheten av Roslagen? Norrtälje, Hallstavik, Uppsala?
något...
familjevagnen är lika kass som de andra vagnarna när det gäller utrymme. plus att de platser som är avsedda för ihopfällda vagnar är oftast upptagna av resväskor
hade önskat att de hade regina tågen upp till norrland, de är iaf handikappsanpassade och har lite mer utrymme.