• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Anki85

ja, det går snabbt
    vi har ju fuskat lite med twins, så fått 2 barn till priset av en graviditet
    min sambo skojar med mig och säger att han inte ens kan kolla på mig förräns jag är gravid och det stämmer väl
    pyret i magen var inte direkt planerat utan kom till trots att vi skyddade oss (trodde vi) men ändå kunde ingen av oss med att ta bort pyret, så vi blir en stor familj
    har till och med skaffat en minibuss nu i dagarna... och jag som svor på att aldrig skaffa en

Quinny skrev 2009-06-17 09:47:51 följande:
    Hej, är är en till född 85. Har en pojke född 03 o en flicka född 08.Anki85 och Lizzyz: Oj wow, 4:e o 5:e barnet, det va inte illa! Grattis :)
  • Lizzyzz

Precis... var ju 4barns mamma redan vid 20år och 19 dagar jag :P

min första kom fast jag ätit ppiller i 3år varje dag.. missade en dag och poff gravid! (haha) hade ju inte direkt planerat att bli gravid när ja precis börjat 1an i gymnasiet om man säger så....

Nu är ju den här nummer 5 med en annan pappa än de 4a första. Blir hans första och han är så glad så :D

(tycker min Smabo är grymt stark som ens vågade chansa att ha ett förhållande med mig fast jag hade 4 barn.. han är 87a... men nu har vi vart ihop ett tag och tvinsen ser han mer som deras pappa än deras riktiga.)

Anki85 skrev 2009-06-17 10:05:55 följande:
    ja, det går snabbt vi har ju fuskat lite med twins, så fått 2 barn till priset av en graviditet min sambo skojar med mig och säger att han inte ens kan kolla på mig förräns jag är gravid och det stämmer väl pyret i magen var inte direkt planerat utan kom till trots att vi skyddade oss (trodde vi) men ändå kunde ingen av oss med att ta bort pyret, så vi blir en stor familj har till och med skaffat en minibuss nu i dagarna... och jag som svor på att aldrig skaffa en
  • Anki85

jag väntade till strax innan 21 och sen kommer alla i rasande följd
    var jätte oroliga att det skulle vara twins denna gången med, fick komma in i v 7+3 och kolla så det bara var en och sen vid RUL så sa hon att de garanterat bara är en och då var de vekligen som en sten föll från axlarna.
    visst hade det varit mysig med tvillingar igen men inte två par så tätt.

en tjej där jag bor, fick tvillingar 07 (hon hade 4 barn innan med en annan kille) skaffade barn med in nya kille fick twins och sen satsade de ¨på en till men det visade sig vara tvillingar igen.. så hon fick tvillingar 09 för inte så länge sedan
    så nu är de en riktigt stor familj med 8 barn

• Lizzyzz

vad mysigt!

jag hade inte haft nått emot twins igen.. men mina är ju 4 år nu så dem är ju inte så små.. men det är en stark liten bebis som började sparkas som tusan redan i vecka 11 trots moderkaka i framvägg!

fick även veta att den inte ligger i fosterställning för den har såå mycket plats i magen.. så den har benen mer utsträkta än normalt.. kan vara därför jag känner sparkar så tydligt.

• Anki85

oj så tidigt!
    va kul med sparkar
    jag har precis börjat känna små puttar från mitt pyre.
    kände lite rörelser i v 17 och puffarna i v 18. har också moderkakan i framvägg, (denna gången med)
    med tvillinganrna hade jag det med och de kände jag inte av förrän v 21-22

men enligt bm har min lill* också mkt plats att röra sig

• mamma hampus

Hej på er

Lizzyzz: Grattis till 7 åringen

Fiva: Grattis i förskott till 4-åringen

Alla: Det verkar som jag e den enda ensamma mamman i tråden men det gör inget.Det är alltid kul med lite nya kontaker både barn och vuxna

ha det

• Netha85

Lizzyzz: Grattis till 7åringen, hoppas ni haft en bra dag. :)

Mamma Hampus: Det verkar lite så, men man är väl lika bra mamma ensammen som i ett par, många gånger blir mammorna bättre när de är ensamma av olika anledningar. Men tar sonens pappa sitt ansvar eller är du helt själv i uppfostran?

• Cath0309

Jag är också stolt -85:a!
    Är mamma till en son född -03. 
    Trevlig sommar/semester till er alla!

• camillas1985

Hej hej är också 85:a. Har en pojke som föddes 1/2 så han är lite mer än 4 månader. Härligt det är med barn, längtar redan efter nästa.

• Netha85

Cath0309: Välkommen hit!
    Trevlig midsommar och sommar på dig med. :)

Camillas1985: Välkommen hit! Grattis till liten. :) Hoppas allt går bra och att det inte vart en för stor omställning när ni kom hem från BB.

Svar på tråden Mamma födda 85