• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna
    fb: jag fattar vad du menar. imorse var jag dock fly förbannad. inte ens ett godnattsms (som hon alltid skickar) hade jag fått. men internet hade hon suttit vid o2 inatt
    manda låter lite som jag när jag fick min lillasyrra, då var vissa oroliga för hon jag skulle reagera men jag tog det jättebra, det var mer josefine som bet mig och slogs mig oså när vi växte upp.
  • Junija

Godmorgon!

Hur länge får man gnälla över trötthet innan man blir utslängd ur tråden? Inatt så fick t o m Junias pappa spunk - och det tar låååååååång tid innan han "lider" av störd nattsömn. Jag blir galen på detta Har varit kroniskt trött i månader nu....

Nog om min sömn, idag SKA jag försöka skumma tråden.

Kram så länge, och på återseende

• yohanna

Junija: ställer fram frukost åt dig o maken och kramar om er båda.

• Junija

Björkeli: Grattis till ett bra beslut ang vidareutbildning!!! Du kommer göra dig alldeles strålande som sjuksköterska.
    Alternativt som politiker

Yohanna: Tack för god frukost
    Men det låter ju inge' vidare med både de tråkiga, samt uteblivna sms:en .

Gislöv: Huga vad jobbigt det låter med myomet . Håller tummarna för dig att du får det åtgärdat snabbt, så att du slipper smärtorna och tröttheten.
    *kramar om dig jättemycket och jättehårt*
    Tack för vackra i foton i ditt galleri!

Tintomara: Grattis i efterskott!! Förlåt att jag inte var här och grattade samma dag

Piaf: Hoppas ni haft en bra helg i skogen

Madge: Har inte heller några nya kläder. Min vinterkappa är samma som jag hade när jag var höggravid - enorm

Fru B: Jag kämpar fortfarande med mina extrakilon... De har jag kämpat med i ett och ett halvt år nu

Soleil: Vågar du spela monopol med gubben? Det skulle jag aldrig våga! Blir galen om jag förlorar

• fru bengtsson

Junija: Finns inte ord för hur mycket jag lider med dig och alla andra som inte får ova om nätterna! Båda våra barn sover ju nätterna igenom och har gjort så nästan ända från början....
    Visst sover Junia med er? Kan det inte vara så att hon störs isf och kanske skulle sova bättre/lugnare i egen säng och eget rum? Så var det för Manda iaf, precis innan hon fick eget rum sov hon lite oroligt, vaknade när vi gick och la oss, såg på TV pratade eller.... Ja, du vet!

Yohanna: Jag roar mitt stora barn, bär mitt lilla barn, lagar middag och effellar! Själv då?

• Junija

Fru B: Tack för dina ord
    Ja, nog skulle Junia behöva för sig själv. Problemet är ju att jag skulle springa dit hela tiden för att titta till henne *überorolig mamma* Så problemet är delvis mitt eget
    Förslagslösningarna är många i vårt hem, och vi betar av dem en efter en

• fru bengtsson

Junija: Litet tips: Om/när ni flyttar henne till eget rum, så ha en babywatch hos henne så kan du vara säker på att höra henne om hon vaknar. Är helt säker på att ni snart hittar den lösning som passar er familj bäst!

Nu ska jag och Ellen på föräldramöte på Mandas förskola. Ses senare!

• Junija

Fru B: Men då hör jag ju inte om hon andas Skulle behöva en övervakningskamera
    Va gullig du är som kommer med förslag! Tar tacksamt emot dem och lägger dem till "bocka-av-tipsen-listan".

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D