• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Tintomara

Godmorgon!

Här har ormen börjat boa rejält, alla utom Macke är sjuka Håller med dig Fb, tack och lov för förskolan så att han får hoppa och skutta och vara ute med kompisarna!

Sofie: Vad roligt att din dag blev så bra! 30 var ganska kul att fylla, fast jag vet inte om jag är så intresserad av att fylla 40 i framtiden

Till er som har problem med eksem har jag också ett tips: Weledas barnkräm med zink. Har fungerat jättebra på Sarah som också är en torris.

Grattis Madicken! Hon börjar bli en stor tjej Björkeli

Yohanna: Kämpa på med rökningen. Du är jätteduktig!

• Tintomara

Godmorgon!

Här har ormen börjat boa rejält, alla utom Macke är sjuka Håller med dig Fb, tack och lov för förskolan så att han får hoppa och skutta och vara ute med kompisarna!

Sofie: Vad roligt att din dag blev så bra! 30 var ganska kul att fylla, fast jag vet inte om jag är så intresserad av att fylla 40 i framtiden

Till er som har problem med eksem har jag också ett tips: Weledas barnkräm med zink. Har fungerat jättebra på Sarah som också är en torris.

Grattis Madicken! Hon börjar bli en stor tjej Björkeli

Yohanna: Kämpa på med rökningen. Du är jätteduktig!

• Sofie75

Ja, jag kommer att glida länge på stjärnglansen runt min fest.

Och man kan inte vara missnöjd och må dåligt när man har så goa vänner som ger en sån jättefin tröja i present!
    Ni måste kolla galleriet!

En tvättäkta EGO-tröja

Kommer att sätta på mig den varje gång jag känner mig låg och deppig!

• Sofie75

Tinto... nej jag vet inte heller om det är lika roligt att fylla 40!

Men varför inte egentligen?
    Kanske det att den äldre generationen är så mkt äldre och kanske inte orkar parta lika mkt, men annars är det nog trevligt det med.

Men jag måste säga att jag älskar att vara 30!!

• fru bengtsson

Sofie: Det är ganska lugnt här nu för tiden, så du kan väl dra igång ett party eller liknande i tråden någon kväll framöver? Du verkar ju vara en bra festfixare att döma av dina bilder! Jag kan säkert knåpa ihop en ny tröja att ta med hit som värdinnegåva....

• yohanna

jag e fullt upptagen med att rensa ut tusentalsgästboksinlägg o mail på min sida. återkommer nog i skymningen.

• Sofie75

Jo, det är nog lite dött här ibland.
    Men visst jag fixar partyt och ni tröjan

Har inte så mkt tid här jag heller längre, men det är ju kul att kika in ibland.
    Får nog ta och skaffa internet hemma istället så jag har tid hemmifrån.

Tjing!

• yohanna

tjejer, hjääälp! imorgon ska jag klippa mig o färga håret, men har ingen aning om hur.

• Madge

Jag skriver inte lika mycket längre. Har fullt i skallen med släkten. Blir inte klok morfars far som vi försöker följa lite, han flyttade hejvilt

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D