• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Junija

Godkväll snyggingar!

Sitter då här igen och får min dos av effell-drogen...

Junia är vääääldigt torr på magen och ryggen. Har smörjt med olivolja. På de torraste partierna så har jag smörjt med Locobase... Någon som har något annat bra husmorstips?

• fru bengtsson

Junija: Inget bra husmorstips, men Miniderm har vi använt till Manda, ibland i kombination med cortison, när hon blivit torr och fått eksem.

• Gisse the one and only

Locobase repair är den bästa och man får smörja några dagar innan det märks skillnad. En gång om dagen med den, är allt som behövs. Testa!!

Har två eksembarn i familjen

• fru bengtsson

OK då Gisse, har du två eksembarn är du ju dubbelt så erfaren som jag som bara har ett!

• Junija

Gislöv: Tack! Har bara smörjt två, tre dagar så jag får väl ha lite tålamod. Men heter man som undertecknad så ska saker helst ha skett igår

• Gisse the one and only

fru b

Oj ursäkta!! Jag menade inget illa,

• fru bengtsson

Inte jag heller! Förlåt om det lät så....

• Junija

Kommer vara otrevlig ett par kvällar framöver, för att försöka kunna vara trevlig igen någongång
    Min trötthet har ju gjort att jag periodvis knappt orkat sätta på datorn (än mindre min karl ). Men nu ska jag försöka vända denna negativa trend och få Junia att sova FÖRE 20 i fortsättningen (vill helst att hon sover runt 19, men man kan ju börja lugnt).
    Jag går alltså och lägger mig samtidigt för då brukar det gå bättre.

Så jag hoppas ni har överseende med denna otrevliga figur som bara dyker upp som gubben i lådan då och då...
    Men jag håller bara på o laddar upp mina urladdade batterier, för att kunna överta tråden totalt och göra rekord i antal inlägg per medlem när jag fått tillbaka energin

Saknar er väääldigt mycket ska ni veta. Vill ju hänga här liiiite oftare än på senaste tiden iaf

Kram på er! >----- -----

• Junija

Fru B: Om inte Locobase hjälpt inom någon vecka eller två, så provar jag Miniderm. Tack för att ni hjälper mig! Gullungar!

• Piaf

Junija:
    Du/ni tar er tid

Vi är här och tänker på er sålänge

Kram

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D