• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Lalune2

Men åhh Björkeli, jag har ju helt glömt bort att gratulera dig till att ha tagit beslutet att plugga vidare!!!! Jag blev så himla glad när jag läste det! Förlåt, förlåt att jag missade det, det krävdes Junijas fenomenala bakåtläsningar för att jag skulle få in det i mitt tröga huvud igen! JÄTTEGRATTIS i alla fall!!! Jag tror att du kommer att känna dig nöjd med beslutet.

Yohanna, förstår att du är arg och sur, det hade jag med varit. Det handlar ju om respekt för en annan människa och framför allt för den man är tillsammans med. Du får nog ta ett snack med henne.

Junija, usch vad jag lider med dig! Det är fruktansvärt vad brist på sömn kan göra en, det är verkligen livsviktigt. Om du är orolig för andningen så finns det ju andningsapparater som man kan hyra/köpa, en sån har vi. Det kanske underlättar din oro lite? Vad gäller att vakna på nätterna så rekommenderar jag No cry sleep solution metoden (vi har väl pratat om den förut?), har ni testat den?

Fru B: hur gick det på Mandas förskola?

Cotton: Vad roligt att se dig igen!!! Det har varit lite tomt utan dig (även om vi gör vårt bästa för att fylla ditt tomrum! )

• fru bengtsson

Yohanna: Det var ett vanligt, allmänt föräldramöte för alla, så det informerades bara lite om vad de tänker "jobba med" nu det här året. Helt lugnt alltså!
    Skönt att hon SMS:at nu iaf.

• Lalune2

Å grattis till både Tintomara och Sofie75 som nyss fyllde år!! Ledsen att det blev lite sent...

• fru bengtsson

Madge: Va?! Var? Hur? Varför?

• Madge

Men, vad kul att se dig igen, cotton! Såg dig inte förrän andra började hälsade dig välkommen tillbaka igen

• Madge

Och grattis till Björkeli till ditt beslut! Och grattis till födelsedagsbarnen!

Jag har läst, men har nog glömt bort att gratulera

• fru bengtsson

Snorig och täppt Ellen. Blir nog ingen rolig natt, så jag går och lägger mig nu.

Godnatt!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D