• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Lalune2

Och även Soleil har en inbox!

Här har vi ikväll ätit GI-anpassade pannkakor, gjorda på dinkelmjöl och med färska/djupfrysta hallon och blåbär till, jättegott!! Rekommenderas! Sen har jag faktiskt varit iväg och tränat ikväll, känns suuuuuuperbra!

Usch, igår klippte vi sonen för han var så långhårig och de ska fotas på dagis imorgon. Men hur lätt var det!? Vår lille 14-månaders gulliga son ser ut som munk just nu!

Hur går det med nikotinet Yohanna?

Kul att du hade en rolig fest Sofie!!

• cotton

Hej tjejer!

Jag fick jobbet! Alltså, möjligt att jag flyttar till Helsingborg den 1 februari!

Nu ska jag och Johan tänka igenom detta noggrant. Jag måste ju inte ta det första jobb som erbjuds mig som är en tillsvidareanställning... vet inte om jag är redo att flytta än...
    suck, mycket att tänka på...

Kramar om er!

>--- ---

• cotton

By the way - looovar att aldrig göra så här mot er igen!

Sönderstressad med glad som har stora beslut att fatta!

• cotton

Ha ha, har förresten börjat förberedelserna till att göra min egen glögg för julen 2005. Kommer säkert att kunna mäta sig med Blossas glögg! Tror ni inte!

• cotton

Soleil - är du också GI-are?
    Sambon var mycket på det i våras (och jag försökte stödja) och vi ska båda börja nu i månadsskiftet igen! Vi för peppa varandra! Är med i GI.viktkoll på Expressen.se. Jättebra sida faktiskt!

• cotton

Okej! I get it!
    Jag fattar vinken! Går också och lägger mig nu och slutar upp med att terrorisera sidan... puh...

• Lalune2

Godmorgon! Svarar senare i kväll, Cotton! *rusar ut igen till frukosten*

• Madge

God morgon!! Hoppas ni får en underbar dag!

I dag är bilen på verkstad...

• calcioaddict

Godmorgon allihopa! Lite ketchupeffekt på cottons bombande av tråden!

Soleil: Jag käkar mycket baljväxter, linser och sånt. Och så fullkornspasta. Det tror jag är GI-käk. Och gott!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D