• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Lalune2

Åh Madge, var det Att välja glädje eller? Den har jag varit på och den är bara såååå inspirerande!!!

• Madge

Att växa genom möten och att välja glädje var det. Jättebra !! Det verkade vara någon slags kombination av båda. De sålde hans böcker, det var himla synd att jag inte hade med mig kontanter så jag kunde köpa dem

• Lalune2

Ja precis, det är båda samtidigt, det hade jag glömt bort! Böckerna är också kanon! Tror att de finns att beställa på Bokus alt på hans hemsida.

• Madge

Jo, men de var så billiga nu... 100 kr resp. 150 kr... Man är ju lite snål

• Petunia

Hej tjejer!

Nu är jag på G igen. Har själv installerat Antivirusprogram och diverse updateringar till min rätt så nya laptop Fick köpa till ett nytt antivirusprogram när det installerade programmet på 3 månader gick ut. Det tog några kvällar innan jag fattade hur installationen fungerade men nu har man fullt skydd

Hur mås det annars med Er. Har själv mängder att göra på jobbet så att det blir bara blixtvisiter in i tråden för att se vad som är på "tapeten"

Piat: Lycka till med husbygget och att det inte blir för dyrt

Yohanna: Diin klippning och färgning av håret blir säkert jättelyckat. Själv var jag och klippte mig i går och har si så där ca 2-3 cm kvar

Madge: Hoppas du får ordning och reda på dina släcktingar Skulle själv vilja forska lite mer på min morfar´s sida. och även min mormor`s.

Björkeli: Är det inte så att du har fått någon form av muskelinflamation tro Lägger varma handukar på det onda.

Sofie75: Räcker med att skaffa ett modem till datorn hemma

Hej ni alla glada igen

• Björkeli

Petunia: Hej igen!!

Eftersom jag har Scolios är jag van vid att ha ömma o inflammerade muskler... o sådan värk jag har nu har jag inte när mina muskler strejkar. Värken jag har nu känns alltså inuti mig, inte längst ut som vid onda muskler. Svårt att förklara... Tack snälla för din omtanke!

Hur går alla projekt o arbeten för dig?

• Björkeli

Madge: Åh!! Avis!!

Har läst ett citat av Kay Pollak som jag bara avgudar!

Vad det genom jobbet du gick?

• Björkeli

Yohanna!!!!

Yohanna!!!!!!!!

Hur blev håret?

• yohanna

hej vänner! mitt hår e helt underbart! det blev sjukt snyggt.

• Björkeli

Kort!!!!

Kort!!!

Vill se!! NU!!!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D