• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Sofie:
    Hur svårt är det att ta körkort?

Tycker teorin borde vara enkel men man hör så mycket om den. Jag menar, det kan ju inte bli värre än att det ställs frågor på det man har läst.

Och hur svårt är det att köra? Är det bara att lära sig och sen kan man eller? Jag tänker på uppkörningen? Vet man om man kan köra?

Vill liksom få detta gjort nu, men det känns som om det ligger låååååååångt in i framtiden, att jag skulle ha ett körkort

• Sofie75

Piaf: Det är inte så himla svårt att ta körkort.
    Det finns ju intensivkurser ju.
    Men det där är ju så olika tror jag.
    Endel har det ju i sig på ngt vis och endel harvar hur länge som helst.
    Jag skrev teorin 1 ggr och körde upp 2 ggr innan jag fick det.
    På första uppkörningen var jag skitnervös och gjorde lite klantfel, men andra gick galant.

Och halkbanan kan man nog inte missa heller.
    Mitt körkort tog nog ett år tror jag, men jag hade ingen stress heller.
    Och körskolan sög ur mig pengar anser jag......lite för mkt och dessutom så hade jag stans äckel till körlärare som jag anmälde sen, så det distraherade lite...

• Piaf

Sofie:
    Jag ska ta intensivt

Har ganska många lektioner kvar på min gamla körskola så de ska jag köra upp nu, men sen ska jag gå till en annan och ta det så snabbt det bara går Hoppas på inom tyvå veckor. Tänkte ta uppkörningen i Höör. Borde vara lättare i en mindra stad.

Nu måste jag springa iväg

• Sofie75

Ja, det är som att cykla, har man lärt sig så kan man!

• Sofie75

Lycka till stumpan! Det kommer att gå jättebra!

• Madge

Piaf:
    Oj, då får det lov att gå undan . Eller det kanske går snabbare där nere . Här var det en massa väntetider, inte så farligt som man hört att det kan vara. Men någon månad fick jag vänta i alla fall. Man fick ju inte boka uppkörningen innan man gjort halkbanan, eller iaf inte innan den var bokad och man nästan var där.
    Men körkort är skitbra att ha! Det känns sååå himla härligt att ha det när man gjort det. Hoppas det går bra!

• Björkeli

Go kvällen!!

Göstanes vad ni är på hugget i dag kvinnor! Kul o läsa ikapp, nästan så jag känner hur livfull tråden varit idag.

Jag har ont, början till väldigt ont.
    Har fortfarande detdära konstiga onda på vänster sida. O först kunde jag inte ligga på vänster sida...nu kan jag inte ligga på vänster, sitta o luta åt vänster, ligga på rygg, sitt o luta mig framåt, ligga på mage... utan att det gör konstigt, obehaligt ont!

Ska ringa läkaren imon, men sist jag var där hade han inga bra förslag på vad som var fel... Men nu har det ökat enormt mkt i värk o dessutom har jag det nästan jämt.
    De sista 2 nätterna har jag knappt kunnat somna för det värker o känns helt stelt. Som om jag går omkring med en sten stor som en knuten näve på vänster sida...

Ska sluta gnälla nu.

Madge: Hur är det med dig?

• Madge

cotton: Hoppas det går bra för dig i ditt beslutsfattande! Det låter tufft... Låter som en möjlighet man inte ska tacka nej till heller. Eller det kanske är lätt att få jobb som jurist *noll koll*?? De flesta verkar ju trivas i Skåne, jag har aldrig varit där så jag vet inte. Men när man träffar folk som varit där så låter allt så jättebra .

• Björkeli

Cotton: Super grattis till dig! Det är du värd!!

Hoppas ni kommer på den bästa lösningen för er båda.

Piaf: Åh, va duktig du ska vara!! Härligt när livet rör på sig!
    O du, detta med chokladen. Tack snälla för att du delade med dig...eller var det den andra tråden... skitsamma! Tack i alla fall... ibland mår jag nästan dåligt över hur mkt godis jag kan sätta i mig. Men nu känns det bättre när både du o Fru B erkänner!

• Madge

Björkeli:
    Med mig är allt bra! Har varit och lyssnat på Kay Pollak med jobbet idag. Det var jättebra.

Usch, det låter ju inte alls bra att ha ont sådär . Något fel måste det ju det vara!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D