• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna

lägger in ett litet nu, tillfälligt o dålig kvalite.

• Piaf

Yohanna:
    Wow!!! Gud så söt du är i ditt nya hår
    Jättefin!

Hur går det med rökningen då?
    Är det tufft?
    Är du fortfarande rökfri?

• yohanna
    Tack tjejer. Piaf: går in på tredje dagen idag. själv?
    imorse gick jag upp 07, efter att ha sovit 4 timmar, kanske 2 timmars koncentrerad sömn. körde till läkaren, finnaly läkartid för min värk.
    när jag kom in till läkaren bröt jag ihop. jag grät och var så trött o utmattad o hade så ont. lite prover togs, remisser e skickade till smärtkliniken och sjukgymnasten och jag har äntligen fått en ny medicin.
    ska ta 2 panodil + 1 tradil 3 gånger dagligen. alltså 9 tabletter om dagen! men det e tydlgien för att bryta smärtcykeln. så nu lär ni se en halvdäckad yo i tråden hela dagarna.
  • calcioaddict

yohanna: Jag förstår att du bröt ihop till slut. Till slut blir det ju för mycket. Hoppas att medicinerna har effekt.*håller tummarna för dig*

• fru bengtsson

Hej hopp!

Yohanna: Det kanske var "bra" att du bröt ihop så du blev tagen på allvar...? Eller känner du att du blivit det hela tiden? Hur som helst hoppas jag att du blir hjälpt av tabletterna nu, och att smärtkliniken och sjukgymnnasten kan hjälpa ytterligare framöver. *kramar om dig, men bara försiktigt så du inte får mer ont*

Förresten tycker jag också att du är superduktig som tar upp kampen mot nikotinet igen!

Björkeli: Det låter ju inte bra... Du får kröäva en ordentlig utredningför så ont ska man ju inte behöva ha! *kramar om dig också*

Cotton: Så mycket grattis!!!! Gud vad kul och spännande! Hur länge har du på dig att bestämma om du vill ha jobbet, och när flyttar ni ifall du tar det?

• yohanna
    fb: det va skönt o bli tagen på allvar. innan har det mest låtit "men du som är så ung, det e batra växtvärk"
    hur m¨år du idag?
  • fru bengtsson

Jag mår bara fint, tackar som frågar!

• Piaf

Björkeli:
    Thats what friendes are for..

Att kunna prata om sina brister är ju så BRA!!! För först DÅ kan man likvärderas med andra och sen mår man GOTT på riktigt tillsammans

Stackare, med din värk där. Du måste ju få reda på vad det är snart....

• Björkeli

Godagens!

Tack för er omtanke!

Ringde till Vc idag, har fått en tid nästa fredag först...

Deras telefonsvarare öppnar 8:00...jag ringde ca 8:15... snacka om att det finns dåligt med tider.

Det kunde kanske gå att få en tid på onsdag, men då måste jag försöka ringa deras telefonsvarare exakt kl 8. Det fanns för få tider då för att hon skulle kunna boka upp mig på en.

Suck!! Just nu är det skit med att sitta o ligga! Står jag är det ok, men jag kan inte stå i samma ställning mer än någon minut...

FruB: Glömde ju att du frågade ang Madickens torrhet o eksem!
    Under hennes första år hade hon det jämt, sen nu till sommaren försvann det. O sedan några veckor är det tillbaka på rumpan. På hennes 12mån kontroll sa läkaren att det blir bättre på sommaren för att sedan återkomma igen. De områden hon får mest på är låren, rumpan, överarmarna och kinderna.

Sen kan jag glatt meddela att gårkvällen gick super med nattning, sagor osv! Madicken kom in till mig första kl 6 i morses!!

*Glad*

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D