• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Madge

FL strulade för mig igår också. Så istället för att svära på den ordnade jag lite småsur på benen ....

God morgon! Här finns det havregrynsgröt till den som vill ha !

• Madge

Jag ordnade naturligtvis inte småsur på benen, utan småsår .

Jag blir distraherad av det vita täcket här utanför

• Petunia

God morgon girls!

Hos oss var det vitt på backen i morse och två grader kallt. Brrr

Skulle lägga ut bild på mina "julgubbar" men det gick inte. Men i dag finns det bild i galleriet.

Skrattade gott när jag läste era inlägg

• Petunia

Glömde. Här har vi nu strålande soooool och klarblå himmel

• fru bengtsson

Jag vill också ha lite snö.... Här är det 5 grader kallt och solen håller som bäst på att titta fram så det blir säkert ännu en jättefin höstdag här.

Madge: Nej tack! Hur nyttigt det än är så kan jag bara inte äta havregrynsgröt....

Petunia: Jag var in till dig och kikade. Du är duktig du!

C-Addict: FL var sååå segt för mig igår ocksså, men nu går det ju undan i stället!

• Tintomara

Godmorgon!

Snö Nej, det får allt vänta lite till! Fast ungarna var rejält påpälsade när de gick till dagis idag. Sarah stackarn kunde knappt röra sig i sin tjocka jacka

Fastnade framför en dokumentär på femman igår som handlade om en kvinna som hade en typ av tumör som växte väldigt snabbt. Hon hade till slut en 70 kg tung tumör bak på ryggen. Visserligen godartad, men hon hade fått besked om att den inte gick att ta bort eftersom det var så många blodkärl i den att de trodde hon skulle förblöda om de försökte operera bort den. Samtidigt orkade inte hennes hjärta med den extra bördan som tumören var. Men ett amerikanskt läkarteam i samarbete med ett rumänskt lyckades operera bort den och det slutade väl. Det finns otroligt mycket konstiga sjukdomar.

Petunia: Var också inne och kollade dina julgubbar, du är händig och pysslig du!

Madge: Vad är det för småsår du har på benen? Hoppar också havregröten om det är ok? Nyttigt, men inte speciellt roligt!

Ha en härlig dag alla glassar

• calcioaddict

Tinto: Gud, vilken äcklig tumör! Vilket öde.

Är det bara här det inte kommit snö?

• fru bengtsson

C-Adict: Tro det eller ej, men inte här heller! Jag börjar faktiskt lägta efter den första snön. Det blir ju så mycket ljusare och trevligare då. Men om jag får _välja_ vill jag hellre att den kommer senare och ligger kvar hela vintern, så vi slipper snöslask som fryser till livsfalig och tråkig ishalka!

• calcioaddict

fru b: Det var otippat! Jag håller faktiskt med dig om snön.

• yohanna

jag har hört om snö i lidköping, det e inte alltför långt från mig. jag längtar!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D