• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Petunia

Aviker för ett tag igen.

Ska ut och såga ut figurer i trä. Gubben förbereder just nu åt mig.

Vi hörs

• fru bengtsson

Yohanna: Vilken babe du är!

Petunia: Jag ser framför mig hur du sitter i Snickeboa som Emil och täljer för att du var ute på ofog igår....

Nu har jag fått bekräftat viket intelligent barn Manda är - hon tyckte inte heller att Mora Träsk var så häftiga direkt! För det kan väl inte bero på att hon var jättetrött va...?

• Tintomara

Fb: Åh så skönt att höra att hon är ett intelligent barn Faktum är att jag i någon sorts konstig mamma-dvala köpte en mora träsk video till Macke. Som TUR är har han aldrig varit förtjust i dem annars hade man nog fått klippa sönder bandet tillslut. Alltså, det är visserligen en gammal video, men de har knästrumpor och jättekonstiga små shorts på sig och sitter i en urtråkig studio. Hur roligt är det egentligen?

Petunia: Det låter som om ni hade en rolig kväll! Eller var det så trist så ni fick dricka "lite till" för att hålla igång?!

• Madge

Petunia: Vad blir det för figurer? Glassargubbar ?

Här har vi varit ute och kört en sväng med bilen, tittat runt lite . Hörde att det snöat i Gävle, men det tror jag inte på . Tror bara de luras .

• Lalune2

Grattis till Yohanna som knep 1900 platsen! En storstrut är på väg genom cyberrymden!

• calcioaddict

Petunia: "Skallebank" var ett bra uttryck!

Yohanna: Ilar in till dig och kikar på frisyr!

fru b: Jag tycker Mora Träsk är lite äckliga där de sitter i sina små shorts.

Madge: Vad har ni kört runt och tittat på?

Tinto: Snacka om Mora Träsk-överdos med en hel video!

• Madge

Tittat lite på omgivningarna här runt om. Såna småställen man hör talas om, men inte sett... Vi måste ju lära känna våra hemtrakter . Bättre sent än aldrig .

• yohanna
    Soleil: TACK!
    nu har jag äntligen tagit en bild där man ser slingorna. åh jag e helt kär. nu vill jag dansa salsa.. nån som hänger på?
  • calcioaddict

Hmmm...FL strulade för mig igår kväll.

Jag får kika på din frisyr nu i stället, yohanna!

• Madge

Hallå ! Vad är det här !. Det snöar !!!!

DET ska inte snöa i Jönköping i oktober!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D