• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • cotton

Gislöv, vad har hänt med ditt huvve?
    Har det blivit attackerat av en pumpa så här i Halloweentider!
    Jag säger då det! Jag säger alltid till alla att vid denna tidpunkten på året bör man akta sig noga för, ducka ofta och inte ha något orange på sig som kan locka till sig dessa elaka pumpor... Lyssnar någon? Neeej då...

• Madge

GB-inläggen kommer ju tillbaka. Det är bara en uppdatering.

• Tintomara

Hej tjejer,

här har ni en som har lyckats krocka idag Satt med barnen i bilen och såg inte en bil som kom från vänster när jag skulle lämna företräde. Så han körde in i förardörren, som tur var så såg han mig i tid och han bromsa kraftigt så smällen blev inte så stor som den kunde blivit. Ingen blev skadad, men man är allt lite skakig efteråt. Speciellt med barnen i bilen.

Yohanna: Röstade också på nr 1. Jättefin.

Well, well nu är det dags att laga lite kvällsmat här. Vi hörs kanske senare.

• yohanna

hello babes. jag har ingen tid för glasstråden nu. det e dikttävlingstråden och min spåtråd som växt sig enorm. återkommer ikväll.

• Madge

Nej, men Tinto då . Vad trist! Tur att allt gick så pass bra! Gick det bra med bilen också?
    Kram

• yohanna

men tinto! tur att allt gick bra!

• cotton

Men Tinto! Hur gick det!

Vad läskigt med att krocka! Hur mår du och barnen? Tänker på er!

• fru bengtsson

Tinto: Fy vad läskigt! Hur mår ni nu då? Vart barnen rädda?
    Tänker på er!

• Tintomara

Tack alla glassvänner för att ni tänker på mig Med bilen gick det relativt bra, en rejäl buckla i dörren men inget som inte går att fixa. Den andra bilen blev bara lite repig tror jag, den fick ingen buckla i sin framskärm. Barnen mår bra. Jag har frågat Macke flera gånger om han blev rädd, men han blev mest arg på den andra bilen som körde på vår bil Har förklarat för honom att det var mitt fel och att den andre föraren gjorde sitt allra bästa för att inte krocka med oss. Smällen var så liten att varken han eller Sarah reagerade nämnvärt. Det är mest så att man naturligtvis tänker på vad som kunde hänt både oss och passagerarna i den andra bilen. Och jag förbannar mig själv för att jag inte såg honom. Jag borde sett honom.

• Lalune2

Men fy vad hemskt Tinto!!

Men skönt att det gick så bra som det gick och att ingen blev skadad.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D