• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • calcioaddict

Hej Sofie75!!

Björkeli: Bajspubliken har jag också hemma. Fast bara en Viktor som antingen sitter och sorterar mina (oanvända! ) tamponger eller hänger över mina ben för att se vad som händer. För övrigt är "nej" nästan det enda ord Viktor kan.

yohanna: Jag minns 20-årsfest. Jag tror nästan det var den roligaste fest jag någonsin haft. Du kommer antagligen att ha svinkul!

• calcioaddict

cotton: Extremt klantigt av karln!!
    Jag vet inte vad jag säger. Vi gör aldrig såna, så jag får aldrig tillfälle att säga det.

• Björkeli

Cotton: Wow! Vilken kvinna du är! Hur blir man en sådan?

Jo, jag säger negerboll...det är det ordet jag växt upp med, som jag inte har någon värdering eller laddning i. Däremot pga det samhällsklimat som råder, anv jag mig av chokladboll när barnen är med o fikar t ex. Jag vill inte att de ska råka ill ut senare i livet pga att de använder ett ord som någon tar negativt.

Yohanna: Oj, 20år!! *drömmer mig tillbaka*
    Det var en av mitt livs bästa dagar, när jag firade min 20års dag! Du kommer få skitkul!

Sofie:
    Hur är det med dig?

C-addict:
    Eller när Madicken kommer med papper o ska hjälpa mig att torka oxå!! Öh, nej tack!

O, nu vill jag så gärna träffa era barn med ju!!

• calcioaddict

Björkeli: Och det var extremt längesedan du fyllde 20!!
    Viktor har inte gjort några torkförsök ännu. Jag bävar!

• Björkeli

C-addict:

I vilken klass går Olle?

• cotton

skratt - är själv imponerad över att jag faktiskt vågade! Åren på min nuvarande tjänst med massor av förhandlingar har verkligen lärt mig mycket. Och sedan blev jag irriterad när han ville erbjuda mig en så låg lön, och använder man irritationen rätt, blir det en mycket stark ingrediens i en förhandling!

Jag säger nämligen också negerboll (vana som jag inte heller lägger några värderingar i) men blev lite utskälld av en fika-personal när jag skulle beställa en sådan igår eftermiddag. (han var inte svart själv, men invandrare - INTE för att det spelar någon roll, är ju inte helsvensk själv liksom) Jag blev helt paff, men ska försöka att vara ännu mer diskret i framtiden. Ville bara se om det BARA var jag som sa så på denna planet!

Ja, 20 var länge sedan man fyllde! Det VAR en underbar födelsedag! Minns den som igår. Kommer till och med ihåg vad jag hade på mig!

• calcioaddict

Björkeli: Olle går i trean. Hur så?

cotton: Jag minns också vad jag hade på mig, och ändå är det 15 år sedan!

• Sofie75

HEj tjejjer!

Jo, tack här är det fina fisken

Trivs ypperligt med livet just nu.
    Är lite hes och småvissen men annars är det toppen.

Ska vara solokvist i 2 dagar hemma nu, så i kväll har jag bjudit mig hem till mamma på en delikat middag och soft i soffan och i morgon ska jag till svägerskan på ljusparty!
    Sen är lugnet slut igen

• Björkeli

Sofie: Åh, va härligt!!

C-addict: Nja, bara så jag vet...

Nä, har börjat fundera på detta med skola osv. Elvira ska ju börja i 0:an nästa år. Så jag ville bara säkerhetsställa att det fanns en expert på skol-livet vs mamma-oro här!

Sen har väl Piaf o Sofie barn som nyss börjat va? Eller sofies är lite äldre va...hmm...
    *det är inte lätt när det är svårt...*

• cotton

Hmm, ljusparty??? Nu blir jag nyfken Sofie!!! Berätta lite mer!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D