• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Gisse the one and only

Hmmpfs trroouirrffghhiiiii?

• fru bengtsson

Godmorgon!

Känner ni doften av nybryggt kaffe och nybakt bröd? Det är från mitt krypin där frukosten serveras idag...

Tintomara: Skönt att det gick bra för alla inblandade! Bilar är ju bara materiella ting som kan lagas eller ersättas.

Gislöv: ???? Andningssvårigheter? Munkavel? Vad hände?!

• calcioaddict

Tinto: Vi krockade många gånger när vi var små eftersom min pappa var en fartdåre. Så jag vet precis vilken tung klump i magen man går och bär på efteråt.

fru b: *rusar in och frossar i god frukost*

• Madge

Ja, krocka kan man vara utan .

• Tintomara

Men Calcio, vad hemskt! Tyckte inte din pappa att det var jobbigt med krockarna då?

Fb: Tack för god frukost!

• yohanna
    tinto: hur e allt idag?
    idag ska jag trosta min värsta fobi, telefon fobin. måste nämligen göra en telefon intervju med ett ännu oanande offer.
  • calcioaddict

Tinto: Han var mest arg på de andra bilisterna, som han tyckte var bildrullar.

yohanna: Jag är inte heller riktigt vän med telefonen. Men det har jag verkligen fått trotsa nu när jag blivit föreståndare här på mottagningen. Fast det är lite lättare när man inte ringer privat, tycker jag. Det är som att jag intar en roll.

• Madge

Ja, telefonen är inget rolig . Men ibland måste man...

Jag sökte inträde till facket + a-kassa i slutet av augusti. Hörde inget därifrån, men sen fick jag brev från Folksam om försäkring som ingår gratis, sen fick jag medlemskort. NU har jag fått medlemsbevis för fack och a-kassa.... Daterat 21/10, 2 månader efter ansökan. Alltså, jag visste ju att blivit medlem för de var himla snabba med att skicka ut försäkringsbrev och medlemskort, men ändå.

• cotton

Men Madge - ring och klaga! Du ska räknas som medlem från ansökningsdagen. Deras handläggningstid därefter ska inte spela någon roll!

Ska klippa och slinga mig imorgon! Har inte fixat håret sedan 2 maj - så det är helt klart dags! Ser ut som en luffare i håret! (eller ännu värre, som Natacha P från Paradise - långt, trött, slitet och bara hängande)

• calcioaddict

Madge: Vilka segisar!

cotton: Fast du har rätt mycket mer klass än den bruttiluttan! Alla verkar klippa sig och fixa slingor!! Jag måste försöka hinna snart jag med!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D