• lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hej hej!

Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars!

Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =)

Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)

• Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?
  • lindamit
    Elinsmamma skrev 2009-11-19 10:11:52 följande:
    Jag röstar på Farsta jag också, Idag vaknade Elin 6.30 och det har aldrig hänt, oj så trött jag var..=)men hon var super piggelin och babblade glatt så det vara bara att stiga upp....
    Haha ja det där med tidiga morgnar kommer jag ihåg, Neo hade en period när han vaknade vid 04.00 och vägrade somna om förrens vid 9, det var riktigt segt! Då räddade min sex and the city box mig kan jag säga och snart är jag där igen! Vad ska jag se på då? =)
  • Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-11-19 12:09:48 följande:
    Haha ja det där med tidiga morgnar kommer jag ihåg, Neo hade en period när han vaknade vid 04.00 och vägrade somna om förrens vid 9, det var riktigt segt! Då räddade min sex and the city box mig kan jag säga och snart är jag där igen! Vad ska jag se på då? =)
    Linda du får förälska dej i någon ny serie...=)
    Jag har sovit riktigt usel på sista tiden och kanske blir det bättre om jag får gå upp tidigare...igår somnade jag 01.30 och vaknade 6.30
  • HJ81

Ja du det där med sömnen det går verkligen upp och ner för de små, vi har haft tur med Mira för det mesta men visst har hon haft några mornar då hon velat gå upp före 6, så 6.30 är ju sovmorgon!

Men då säger vi ons 11.30, ska vi ta innanför ingången närmast tunnelbanan igen?

• Elinsmamma
    HJ81 skrev 2009-11-19 21:50:25 följande:
    Ja du det där med sömnen det går verkligen upp och ner för de små, vi har haft tur med Mira för det mesta men visst har hon haft några mornar då hon velat gå upp före 6, så 6.30 är ju sovmorgon! Men då säger vi ons 11.30, ska vi ta innanför ingången närmast tunnelbanan igen?
    Ja sömnen och småbarn är väl ett kapitel för sej, nu har vi blivit bortskämda när Elin sovit bra sedan hon var 1 måndag. Men tror hennes mamma att det är slut på...dom små liven måste ändra sej i takt med att dom växer.

Ses där vi sågs sist!
    Ha en skön helg tjejer!!
  • lindamit

Det gör vi! Och tack detsamma till dig =)

• Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-11-21 23:31:04 följande:
    Det gör vi! Och tack detsamma till dig =)
    Hallo tjejer!

Är ni friska och står på benen? =) Dvs kommer ni imorgon

jag ser fram emot att få sitta ner =) idag promenerade jag till och från babysimmet, var på öppna förskolan och gjorde gips avtryck och nu har jag dragit fram dammsugaren. OCH så är det min träningsdag ikväll,,,,,ojoj Va helt slut kl.14 redan...Får jag skylla mej själv eller???
  • HJ81
    Elinsmamma skrev 2009-11-24 16:52:31 följande:
    Hallo tjejer! Är ni friska och står på benen? =) Dvs kommer ni imorgon jag ser fram emot att få sitta ner =) idag promenerade jag till och från babysimmet, var på öppna förskolan och gjorde gips avtryck och nu har jag dragit fram dammsugaren. OCH så är det min träningsdag ikväll,,,,,ojoj Va helt slut kl.14 redan...Får jag skylla mej själv eller???
    Ojoj jag är imponerad! För min del brukar "träningen" bestå av att gå till och från centrum hehe. Ibland slår jag på stort och går till tunnelbanan eller bussen!
    Mira är förkyld så vi får se hur vi gör imorgon. Förhoppningsvis är det sovtid för henne då så behöver jag inte ta upp henne nåt. Men jag räknar med att komma, sa vi samma plats som sist? vi kan väl ses innanför den här gången?
  • lindamit

Hurtbulllar! Själv vankar jag omkring som en övergödd flodhäst nuförtiden och orkar knappt sätta på mig skorna =)

Och jag kommer imorn! 11.30 som vi sa och innanför ingången närmast t-banan. Ni andra som vill haka på är jättevälkomna att göra det också !

Ses imorn =)

• metste

Vi ska försöka komma. Har fått punka på vagnen så det är lite problematiskt.........vet inte riktigt hur jag ska lösa det, men var i farsta brukar ni träffas?

Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?