• ALLIEVERDO

Roliga förlossningshistorier?

Hej, jag ska om nån månad gå igenom min första förlossning. För att inte bara vara nervös så tänkte jag hitta så mycket positivt som möjligt..förutom den sjäålvklaraste :) ett litet underverk..
    Läste i en tidning där folk skickat in roliga historier från deras förlossningar. Är det nån som har nån att dela med sig?:)

• Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?
  • mamalin
    pysen13 skrev 2012-07-22 00:07:36 följande:

Hahaha hysteriskt! Med rakhyveln speciellt hihi
  • Emzy

Jag sitter på sängkanten med ryggen bar för att jag skulle strax få epudral. Så in genom dörren kommer läkaren och jag säger, innan han hinner pressentera sig..

- Ursäkta skulle du kunna skära ut ungen ?
    Läkaren: Jag är bara narkosläkare, det får du prata med en kirug om..
    - DU, skär ut ungjävlen NU..
    Läkaren: Nä det går ju inte, Nä det får du ta med kirurgen.. :)

Efter några timmar var det dags för skiftbyte av barnmorskorna. 
    När vår nya barnmorska kommer in och ska pressentera sig så ligger jag med lustgasen i högsta hugg.. Jag släpper då lustgasen från ansiktet och säger.. "Trevligt att råkas"... 
    Sedan fort tillbaka med masken ;P                    

• Fotbollstjej