-
-
Min Shiatzu tjej har också sagt till mig att dricka ingefärs"te" å hon tyckte med fördel jag kunde ha i lite honung så det har jag. Dricker både varmt å kallt, fast det "värkar" nog bäst varmt men väldig törstslläckande kallt å som hon sa ju mer du dricker desstå bättre så kallt är också bra!
-
Tuvalina skrev 2012-02-07 19:25:38 följande:Varit i Falun idag. Fyra el fem äggblåsor kunde ses i min äggstock. Allt såg bra ut. Jag känner mig så lättad att stimuleringen verkat fungera! Äggplock på måndag! 42:an, har du en blogg med? Kram till er alla underbart stöttande!
<3 -
Äsch hade ju med ett hjärta också... Men det försvann!
Såå glad för din skull Anne!
ps jag är också 71:a å visst är jag inte själv heller som inte har barn sen tidigare? Å inte min sambo heller! -
myran6801 skrev 2012-02-09 21:58:30 följande:Snart är vår hästkur antibiotika slut. Ska bli skönt att slippa! En fråga, ska man göra Ludmillas efterbehandling trots att man inte har några besvär av svamp el dyl?
Jag ska inte göra det för jag har nog aldrig haft svamp å då känns det onödigt, tycker jag!
Jag ska avsluta kuren imorgon! En fråga, har du (ja eller nån av er andra) känt att ni efter att ni ätit kuren ett tag får som en typ syrlig känsla i munen? Som när man bitit i en citron själva smaken är borta men det är ändå syrligt i munnen...?? Kan inte komma ihåg att jag någonsin känt så här tidigare å det är ganska otrevligt. Så fort jag ätit nått å den smaken försvinner så kommer den här syrliga känslan fran i munen..
inanna åh vad skönt att allt såg bra ut
ni andra är ju helt fantastiska vad ni jobbar med info för hemsidan!
Nu syskon en extra kram till dig.
själv ska jag åka på jobbkonferens hela helgen å är inte ett dugg sugen på det :-/ -
Vi 4 även jag vill gärna läsa om det svåra du gått igenom om du tycker det är ok[/quote]
å jag med om du tycker det känns bra men blir inte ledsen om du nekar. -
Jaha... Ja det va ju intressant... Jag fick inte efterbehandlingen av ludmilla heller när jag fick antibiotikan av henne... Får väl leta i tråden efter efterbehandlingen å köra den iaf då!
-
linköping68 skrev 2012-02-13 19:32:21 följande:Och så ännu en fråga till er kloka.......
Visst är det så att man inte får med sprutor till Menopur? Har för mig att någon hade problem med att få fatt på sprutor när man upptäckte att det bara var själva medicinen i paketet. Men hur vet man då vilken sorts sprutor man ska ha? Alltså storlek på kanyl till när man ska blanda pulver och vätska och storlek på kanyl när man injicerar? Har ringt hur många gyn som helst och kommer inte fram till någon enda än! Telefontider, återkommer om 1 vecka, på semester, faxljud osv. Har det gått troll i vår telefon kanske
Blev dessutom arg och skällde ut stackars receptionisten på vårdcentralen när jag var dit för att lämna prover från dottern. Inget fanns skrivet från BVC, ingen remiss eller något. Måste ringa imorgon igen och boka akuttid på vårdcentralen. Aaggghhhhrrrrr!!!
Jag hade hög dos menopur så jag kunde bada i sprutor! Så vi fick iaf med sprutor till menopuren! Kanske jag kan skicka till dig annars för jag har kvar.. men iof inte blandningskanylen...
Anna: Stort Grattis till fina ägg. Sa han nått eller va han mest tyst dr dryg??
Jag har varit på konferens i helgen så jag har inte kunnat va här så mycket, har nog missat en hel del men så blir det ibland.
Hoppas det går framåt för er alla, antingen att äggplock går bra, ruvningar, plus eller att ni får mycket info och hjälp
Själv ska jag till gyn för första missfallsutredningsbesöket, känns spännande.
Kram till er alla
-
Anne skulle det ju självklart stå!!
-
linköping68 skrev 2012-02-13 20:21:27 följande:Tack för svar Nu Syskon och Missboring ang sprutor och tack för erbjudande om att skicka till mig
Då vi kör på CFC och gyn här i Sverige skriver ut medicin så får man ingen necessär så vitt jag vet. Frågade apotekspersonalen och de trodde också att man bara får medicin. Tar tag i det imorgon.
Vilken dos hade du MissBoring? Blev det bra resultat? Korta eller långa?
Jag fick preparat å sprutor i en krt allt på ett ställe! Tog också 375 där av att jag fick så många sprutor kvar..
fick 9 ägg, 7 mogna och 5 befruktade så det va inte så tokigt. Långa metoden gjorde jag!