IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Stort Grattis till dig Turild @-}--
Stort Grattis till dig Turild @-}--
LInköping så bra du sa ifrån, själv kan jag bli helt stum när folk går på så där och sen kommer allt jag vill säga när det är försent, tillfället är förbi.. Hejja dig!!
Själv sitter jag här helt stum och vet inte riktigt vad jag ska tycka eller tänka eller känna...
Jag hade Bim i fredags och jag väntade... men inget kom, inte igår heller så idag sa jag att vi fick testa för att min hjärna ska lugna sig å inte få mig att hoppas på nått som inte är möjligt. Inga symtom "så långt ögat kan nå"!!! Så döm av min förvåning när sambon säger, men jag ser ju ett plus där...
Jag jobbade lite på egen hand här för ett par veckor sen och tog progesteron vag för jag tänkte OM det skulle tagit sig så kanske den behöver lite hjälp.. men då jag är så förvirrad efter allt som hänt i mitt liv med mamma och jobb det senaste så insåg jag sen att jag tagit en prog INNAN ägglossningen va klar...(jag hade helt enkelt tänkt/räknat helt galet när jag skule ta fram äl dagar) tror ni det kan varit farligt??
Pluset va inte jätte starkt, men ungefär som på bild B på Clearblues testet, kanske något svagare.., när du testat beräknad dag eller runt den.
Jag VET symtom kan va olika men är det någon som blivit gravid utan några tecken?? de andra gångerna jag fått plus har jag haft mycket känningar i brösten och även molvärk, jag känner mig helt förvirrad...!!?
åh tack mamma gås och Zin
Hoppas ni alla har rätt och att det förblir ett pluss
Tack snälla ni, Inanna, Maraki och Skytten :)
En fråga, va klart :)
På fredag skulle vi egentligen tillbaka till gyn på eftersnack efter den misslyckade IVF:en och hur vi skulle gå vidare men nu ringde sköterskan och bokade av och hade ingen ny tid till mig förrän 31:e.. Då bör jag väl va i vecka 6/7 om allt går bra, är det vid den tiden man gör ett VUL när man gjort IVF och plussat??