• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Rowanda - Beklagar djupt att det inte gick vägen! Hoppas det lyckas med hemmaförsök under sommaren! Kan ni inte försöka igen annars till hösten? Det måste ju finnas nån orsak (som förhoppningsvis går att lösa) till att endast ett ägg blev befruktat. Kram och lycka till {#emotions_dlg.flower}!

• Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-06-07 20:16:53 följande:
    Ja, som studiebseök inför Drömfabriken så måste vi massundersökas Skrattande
    Vi kanske kan få sponsorpengar och/eller grupprabatt Skrattande!
  • Inanna Li
    Thuleslapper skrev 2011-06-07 20:29:20 följande:
    Haha den var bra!! Jag hänger på direkt
    Du är välkommen! Vi startar i Skåne, åker vidare till Göteborg och plockar upp resten i Stockholm för att så många som möjligt kan hänga på ...
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-06-07 20:31:20 följande:
    Haha, förslag på sponsor? Storken? Apoteket? Läkemedelsbolagen? Familjeliv? Flört 
    Alla helt OK Skrattande!
  • Inanna Li

Thuleslapper - Oj, vilken rekordskörd med ägg! Förstår verkligen att du blev överstimulerad! Hoppas de delar sig fint nu! Lycka till med ET på torsdag! Och att ni får ett gäng frysisar också! Grattis {#emotions_dlg.flower}

• Inanna Li

Mamma gås, Mia och alla andra -  Tack för tumhållning! Jag ruvar vidare på RD 12, har fortsatt ömmande bröst och molvärk av och till. Vet inte riktigt vad jag ska tro men jag har fortfarande hopp kvar Glad

• Inanna Li
    Enya70 skrev 2011-06-08 22:25:57 följande:
    heja Inanna!!!
    Tack! Nu är det j-ligt nervöst Tungan ute
  • Inanna Li

Tack för alla tummar! RD 13 och jag har alla tänkbara gravidsymptom (ömma bröst, yrsel. illamåendekänsla, molvärk) men inser att jag lika gärna skulle kunna vara skengravid då jag varit det så många gånger förut Skrattande TD om 5 dagar (om jag klarar mig dit)!

• Inanna Li

Tack för alla tummar! Allt kändes hoppfullt igår- Idag är jag mer orolig då jag vaknade med mindre ömma bröst än tidigare. Inte heller illamåendekänsla som igår morse. Hoppas att detta inte är ett negativt tecken. TD om fyra dagar!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?