• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

turlid70 skrev 2011-06-15 12:03:36 följande:

Vilken bra dag! Vår tråd fyller 1 år och jag är så otroligt lycklig. Vår "lilla plutt den 5e" såg helt perfekt ut på VULen idag. Den var 1,4 cm och 7+5 veckor gammal, stämmer exakt med ÄP för 5+5 veckor sedan, och hjärta slog så fint. Jag är så lättad! Begriper dock inte hur kan jag känna absolut ingenting och ändå vara gravid? Alla mina få och svaga symptom är helt borta sedan i söndags, brösten slutat ömma också. Läkaren trodde att jag inte hade några symptom alls än. Det jag kände kunde vara rest från stimuleringen och äggstockarna var fortfarande lite förstora, sa han. Att brösten slutat ömma trodde han att dem kommer tillbaka. Jag är så glad!

Inanna, det måste vara en bra dag för dig med, testa nu, missa inte tillfället!

Grattis Turlid! Vad underbart att få se plutten på VUL! Så härligt att trådstartaren får detta glädjande besked på pricken ett år efter tråden startades!

Känner att det kan vara en bra dag för mig att testa idag! Imorgon skulle jag haft BF om jag inte fått MA i november så då skulle det bara bli dåliga vibbar!
  • Inanna Li

Testade alldeles nyss på jobbets toa. Kunde inte hålla mig Skrattande och gissa resultatet? Ett starkt blått Plus! Jag är GRAVID! Är så lycklig!

• Inanna Li

Tack mamman0301 och Rowanda!

Har ringt kliniken och bokat tid för VUL. Kliniken tyckte att jag skulle sluta med progesteronet men om jag inte minns fel har jag för mig att jag läst att det kan vara bra att fortsätta ett tag till om man är lite "äldre". De sa att jag får göra precis som jag vill!

• Inanna Li
    pralinen jessica skrev 2011-06-15 14:37:56 följande:
    Inanna - Åååh vad glad jag blev!!! Grattis!!!{#emotions_dlg.flower}
    Tack Skrattande!
  • Inanna Li
    Mia69 skrev 2011-06-15 14:40:05 följande:
    INANNA: JAAAAAAAAA! Grattis! Vad härligt med ett Plus. Nu är det riktig bal på slottet...
    Tack! Och i augusti/september är det din tur! Kram Solig!
  • Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2011-06-15 14:38:03 följande:
    Jippi ja ja, jippi, jippi ja!!!!!! Inanna, är sååååå glad för din skull! Ultrastort grattis, vännen! Tjohooooooooooooooo!
    Tack kära vän för alla jubelrop! Jag hör det ända hit och känner mig fortfarande lite i chock  Skrattande!
  • Inanna Li
    Snösport skrev 2011-06-15 14:45:55 följande:
    Innan: JAAAAAAAA, Grattis! och så kul nu ska detta gå kanonbrA ska du se!!!!! Är så himlas glad för din skulle och för min skulle för jag ville ha dej som åldersförebild nu att det går! STOR kram!!
    Tack kära vän! Det går att bli gravid när man är 42 år och 9 månader (snart Tungan ute)!
  • Inanna Li
    Lenafena skrev 2011-06-15 14:45:57 följande:
    GRATTIS Inanna!!!! BabySolig{#emotions_dlg.flower}PlusGravid  

Tack vännen Glad!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?