-
-
Zinfandel: har du gjort en sammanställning på immunproverna som ingår i Beer's utredning? I så fall, har du möjlighet att inboxa dom till mig? Vore helt suveränt - jag ska försöka få till en utredning på mina eksem (början till psoriasis?) och vill "puffa för" vissa prover !
-
Tusen tack, snälla Zinfandel - förlåt om jag lät jag "bossig" i min fråga, jag vet att jag gör det ibland när allt sker i en rasande fart och idéerna sprutar !Zinfandel skrev 2011-11-16 13:41:11 följande:Ajaj kapten, I fix!!
-
Jag klickar in var och varannan minut och hoppas också på en uppdatering snart !Zinfandel skrev 2011-11-16 13:41:45 följande:Tänk om man kunde få en liten uppdatering från de nyblivna ruvarna...?!?!
-
- tack för de vackra orden, Zinfandel! Det värmer verkligen i hjärtat!Zinfandel skrev 2011-11-16 13:52:54 följande:Haha, nä det var inte alls så jag menade för det tyckte jag inte!!
Som jag just skrev till dig, jag tycker du är den klokaste i hela tråden, du ger alltid så korrekta svar och dömer aldrig. Du har alltid fantastiskt bra svar och och lägger aldrig några värderingar i andras tillkortakommanden! tycker du är bäst -
Åh vilken lycka - grattis kalimero och Inanna till fina embryon ! Ja, nu banne mig så ska det ta sig för er båda, och det är dags för ny en plusvåg i tråden!
-
När du har tagit Ovitrellen så tar det cirka 36 timmar för äggen att bli redo att plockas (= sprutfria dagen). Det är därför man bör få ett exakt klockslag för Ovitrelle då den ska synkas med tid för ÄP. AMH-värdet säger ju något om äggreserven; och du har ju ett bra värde ! Hoppas att allt ser superbra ut på ditt VUL och att ÄP blir som planerat!Vi 4 skrev 2011-11-16 22:10:47 följande:
Tänk vad det närmar sig för dig/er nu. Jag försöker också förstå när det kan tänkas bli dags att åka till Göteborg för vår del. Jag ska börja spruta ons den 23/11 och ska göra första ul tors den 1 dec, sprutdag 9. Tycker det kanske låter lite dumt för då blir ju dag 11 och 12 på lö-sö, och nu när ni skriver att de flesta plockar dag 10-13? undrar jag varför jag ska börja just den 23e? Men jag begriper inte riktigt det där med sprutfri dag, om man har sett att äggen är lagom stora, kan man då ändå vänta i flera dagar? Hon har skrivit att vi troligtvis åker v 49...Men jag är plågsamt medveten om hennes ord att sannolikheten att vi får 3 st tillräckligt stora ägg är väldigt liten och då avbryts det ju.
-
Igår hade jag telefontid med min hemortsläkare för att meddela misslyckat FET och att vi bestämt att det här fick bli det sista försöket. Med det som var tänkt att bli ett avslutningssamtal utvecklades till ett fortsättningssamtal. Läkaren började prata om mina otroligt fina embryon, och jag var inte sen med att hänga på samtalet och började ventilera mina tankar om eventuella fortsatta försök i Danmark. Nåväl, vi tar en paus över julen och funderar vidare. Som sagt, pengarna är slut. Men inte orken och viljan.
-
- du får göra som kalimero, åka till CFC för VUL. Men det är ju helt galet att man inte ska kunna få till ett VUL i Sthlm under jul- och nyårshelgen. Hoppas att du hittar en lösning, vännen!myran6801 skrev 2011-11-17 13:14:51 följande:
Pratade just med CFCs samarbetsgyn i Solna och hon har stängt fr 22/12 till 5/1 så nytt försök funkar inte för oss i December. Så himla synd för CFC har öppet hela julen men det går inte att få tid för VUL
Det stressar mig att tiden bara går och jag bara blir äldre!!!!
-
Ja, och om största storvinsten dimper ner så lovar jag att dela med mig!callimero skrev 2011-11-17 12:11:57 följande:Men vad spännande Fjällis! Hoppas på en fet TRISS-vinst i jul då.