myran6801 skrev 2012-01-05 11:54:46 följande:
Fjällsippan, jag har alltid mailat info-adressen och fått svar inom ett dygn. Men ibland kan det vara bättre att samtidigt beställa en telefontid och ta frågorna där. Tror Svend undviker att svara på mail av tidsbrist.
42an skrev 2012-01-05 16:58:15 följande:
Hej, det verkar bättre att boka telefontid med Svend. Han har aldrig svarat på mail när jag har försökt, har känt det som att mina mail hamnat i cyberrymden nånstans. Ett par ggr har han mailat ang det vi har pratat om i telefon, men det är så knapphändigt så det har ibland varit svårt att förstå. Så jag ringer enbart nu.
42an skrev 2012-01-05 17:05:36 följande:
Glömde.... Ang allergistudien så stod det en mailadress i nyhetsmailet som jag fick.
Ansv läk Elisabeth Juul Gade.
elisabeth g
[email protected] eller +45 261 49 695. Adressen stod med mellanslag mellan namnen men det brukar väl inte vara mellanslag i adresser så du får väl testa.
Tack för info tjejer. Jag fick precis ett mejl från Svend. Och Elisabeth har jag redan kontakt med vad gäller allergitesten, hon är väldigt snabb på att svara (även på helger).
Det verkar som att jag "platsar" i allergistudien; så nu gäller det att skrapa ihop pengar till min absolut sista IVF.