-
Än är det OK! Hade en del värk igår men ännu ingen mens!Enya70 skrev 2011-10-03 23:00:15 följande:Inanna - hur har du det ikväll. Hoppas så att det ska gå vägen nu för dig!
-
Tack min vän ! Men än är det svårt att säga vad som håller mensen borta! Proggisarna kan förlänga lutealfasen! Men jag hoppas förstås allt jag kan!Eviglängtan1 skrev 2011-10-04 07:35:43 följande:God morgon alla.
Har haft fullt upp och har inte varit inne här på ett tag (hela 3 dagar) och det första jag ser är att Innanna inte är långt från målet - härligt. Håller tummarna så klart!Hoppas det i alla fall ! Lycka till med ditt ruvande!oceanney skrev 2011-10-04 07:56:17 följande:Ser väldigt lovande ut!! -
Tack för alla hejarop !!! Att gå på toa är verkligen en pärs! Mina bröst är inte ömma alls men magen är lite öm. Vet faktiskt inte hur jag ska tolka detta än??? Lycka till själv!Victoria71 skrev 2011-10-04 08:32:25 följande:Heja, heja, heja dig!!
Kan inte föreställa mig hur läskigt det är att gå på toa när man är så nära målet ... jag vågar knappt gå själv trots att jag bara är på RD 9, ujujuj, hur ska det gå längre fram?! -
Celin - Så trist att det inte verkar gå bra ! Hoppas innerligt att ni får en trevlig minibröllopsresa i helgen !
-
Tack för hejaropen ! Hoppas det blir ett plusregn för åtminstone några av oss!Zinfandel skrev 2011-10-04 12:21:26 följande:Oj vad härligt det är med ett gäng nojiga ruvare!! Tänk vilket plusregn vi kommer ha här i veckan!! Man vet precis själv hur det är och sista dagarna bävar man för varje toabesök. Heja heja heja!!!
-
Victoria - Jag förstår precis hur du känner! Orkar inte heller lägga så mycket energi på mitt jobb just nu! Och karriär är något som hamnat i skymundan för mig! Jag har varit deprimerad i över ett år av olika orsaker, en del av det barnlösheten förstås! Så jag befinner mig mitt i en livskris! Det enda som får mig att hålla modet uppe just nu är att jag ska få ett plus denna veckan!
Hade gärna hängt med på en men just nu dricker jag bara koffeinfritt ! -
Anne f - Kram ! Så oerhört tragiskt att du fått uppleva förlusten av ett barn. Även om AMH-värdet är lågt så finns det en chans att det finns guldägg kvar! Nackdelen är att IVF-kliniker kan tycka att det är för lågt för att göra IVF (många har 0,5 som gräns)men man gör ju alltid en bedömning efter individ och situation också. Du lyckades ju bli gravid för inte så länge sen så det borde ju vara positivt i sammanhanget! Och jag vet flera som blivit gravida trots lågt och omätbart AMH-värde!
-
Det är jag med på! Jag kommer bli värsta lattemamman !Victoria71 skrev 2011-10-04 15:17:08 följande:Men du! Jädrar va' vi ska sörpla kaffe du och jag sen när vi har våra bäbisar Hela dagarna i Linné
-
Tyvärr var jag för feg för testa imorse ! Ruvar hellre lite till i ovisshet och håller fast vid drömmen om att lyckas! Jag har aldrig testat så tidigt som RD 14 förut och de andra ruvarna på listan har TD på dag 16-18. Så jag väntar nog tills på fredag om inget oönskat hinner hända innan dess!Enya70 skrev 2011-10-04 21:53:19 följande:Inanna - du har väl TD imorgon va? Jag är såååååå nyfiken. Tror du att du kommer att testa
imorgon eller ska du hålla oss på halster ett tag till som senast ? -
Kan tilläggas att jag fick hemsk mensvärk igår kväll och kände mig bombsäker på att mensen skulle komma då eller under natten men det gick över och än så länge är det blodfritt! Vet inte om det är positivt eller om det bara är progesteronets förtjänst!