• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

oceanney skrev 2011-09-29 11:08:54 följande:
    Inanna Håller alla tummar och tår! 
    Tack Solig ! Känner inget annat än svagt molande till och från och svullen mage!
  • Inanna Li
    Victoria71 skrev 2011-09-29 11:26:14 följande:
    Hej Inanna, jag hoppas verkligen på dig. Det känns lite extra speciellt när du går på samma klinik som jag.
    Tack vännen! Känner så för dig också Hjärta! Jag är på RD 8 och känner likssom du inte heller särskilt mycket . Tror att mitt molande och min svullnad mest beror på progesteronet. Jag har en tendens att svulla till mig ordentligt av proggisar Skrattande! Måtte nu försök 6 bli lyckat Glad!
  • Inanna Li

Enya - Lycka till inför ditt VUL imorgon! Hoppas så innerligt att du kommer se hjärta(n) ticka! Kram HjärtaHjärtaHjärta

• Inanna Li

Eviglängtan - Tack för ditt inlägg som ger stöd och hopp! Blir alltid glad när du kikar in och delar med dig av dina erfarenheter och kunskaper Solig!Fortsatt lycka till med de små tvillingarna i magen!

• Inanna Li
    turlid70 skrev 2011-09-30 10:26:19 följande:
    Inanna, hoppas du skuttar över din BIM idag, inga skräcktecken på TPA.
     Tack för stöd Glad ! RD 9 idag men jag är på dag 30 i cykeln så mensen kan komma när som helst. Blir mer och mer orolig nu men än har jag hopp kvar!
  • Inanna Li
    Victoria71 skrev 2011-09-30 15:07:44 följande:
    Inanna, börjar så smått ana detta med att närma sig BM (som för mig är om ca en vecka). Jag tänker på dig.
    Tack kära med(PUPO)-syster! Jo, detta är ju min sjätte ruvarperiod så jag börjar känna mig som veteran snart (vet dock att flera här tyvärr gjort fler återföringar än så)Skrattande! Ändå har jag liksom lyckats förtränga när diverse symptom dök upp de andra gångerna och i vilken ordning. Det är första gången jag ruvar på frysta upptinade 2-dagarsembryon och första gången jag använder progesteron vid FET så lite annorlunda är den här gången mot tidigare.

Fortsatt lycka till med dig inför BIM!
  • Inanna Li
    kattenizze skrev 2011-09-30 16:37:29 följande:
    Inanna: Jag fick min son på två frysta embryon så det kan gå superduperbra. Ofta är det ju av bra kvalitet när de både klarat nedfrysning och upptiningen! Lycka till nu.
    Tack! Så skönt att veta att det kan gå bra! RD 10 idag och än är allt OK men dagen är lååång Glad!
  • Inanna Li

mamman - Nej, vad oerhört ledsamt med missfall. Jag vet också hur hemskt det är då jag drabbats 2 gånger! Men det finns hopp för att det ska gå bra nästa gång! Tröstkramar {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?