• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

oceanney skrev 2011-10-02 16:49:12 följande:
    Oj! Det där kanske gick att tolka på olika sätt. Om det rådde något missförstånd så menade jag alltså att dag 32 låter väldigt lovande! Symptom kommer ju ofta inte så tidigt.
    Det är sant! De gånger jag varit gravid har symptomen börjat komma strax efter BIM!
  • Inanna Li
    Mia69 skrev 2011-10-02 17:47:51 följande:
    Heja Inanna! Håller mina tummar!!!Solig
    Tack Solig! Håller tummarna för dig också! Jag har inga direkta graviditetssymptom annat än svullen och dålig mage som ibland molar lite.
  • Inanna Li
    Mamma gås skrev 2011-10-02 19:14:17 följande:
    Ego - Tjuvtestade igår RD 9 å det visade ingenting, tjuvtestat idag igen på RD 10 å det visade ett svagt plus.. Hmm, tänkte att jag testar på tis igen å se vad det visar då... Hur sannorlikt är det med så kallade spökplus? 

Oj, det verkar ju lovande! Håller tummarna för dig Glad!
  • Inanna Li
    Enya70 skrev 2011-10-02 20:03:19 följande:
    Inanna - läget ikväll? Inget blod än hoppas jag? Kram Hjärta
    Inet blod än! Kram tillbaks Hjärta!
  • Inanna Li
    sushikatten skrev 2011-10-02 20:27:27 följande:
    Inanna; ja hoppas allt går väl med dig,

Mammagås; låter alldeles jätte lovande,

Annalinn; jag tycker absolut att du ska besöka läkaren imorron om inte för att bli av med oron.
    Tack vännen Hjärta!
  • Inanna Li
    AnnaLinn skrev 2011-10-02 20:40:55 följande:
    Sushikatten och Maryhe:

Kollar upp det i morgon, lovar!! Kändes för bra för att vara sant...det är väl bara att ta nya tag när man orkar...
    Hoppas allt är OK och att blödningen slutar! Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Inanna Li
    Nu Syskon skrev 2011-10-02 20:46:18 följande:
    Innanna: Blåa tummar för dig, nu.
    Tack! Det behövs Glad
  • Inanna Li
    mamman030 skrev 2011-10-02 22:18:57 följande:
    Heja Inanna, nu är det din tur tycker jagHjärta
    Eller hur? Jag är ju för tusan 43 Skrattande! Tack Hjärta!
  • Inanna Li
    Victoria71 skrev 2011-10-03 07:59:25 följande:
    God morgon!
    AnnaLinn, tänker på dig idag och hoppas allt går vägen ändå! Och på dig, Inanna ... börjar så sakteliga ana vad den här utdragna ruvningstiden gör med oss! Jag är på RD 8 nu (men CD 28, om det kan räknas alls vid färskförsök) och vågar knappt gå på toa längre, min mens brukar alltid börja några dagar innan med lite småduttande. 
    Jag är på RD 12 och CD 33 och vet inte om jag ska säga bu eller bä! Skulle önska att jag kände lite mer. Lycka till med fortsatt ruvande!
  • Inanna Li
    Mamma gås skrev 2011-10-03 11:57:55 följande:
    Har bara hoppat in snabbt nu å inte hunnit läst vad som skrivits tidigare idag å igår.. Men i morse fick jag missfärgat på pappret (inget blod)... Har mensvärk/molvärk å känner att jag nästan tappat hoppet, så nu tog jag ett gravtest igen och det visade fortfarande positivt. Vet varken ut el in.. Visst de e ju bara å vänta å se.. MEN det är lättare sagt än gjort Tungan ute  Med tanke på förra MA så tänker jag ju tidigt missfall men det behöver det j inte alls vara. 
    Plus på stickan är det iaf ingen tvekan om så läget nu är mer om det ska stanna kvar eller gå till missfall.

Inanna - Det låter ju superbra att mensen inte kommit än!!! 
    Vad underbart att det fortfarande är positivt! Jättegrattis {#emotions_dlg.flower} !Hoppas inte missfärgningen betyder nåt utan att allt ska gå bra! Jag har också molvärk/mensvärk men vågar inte testa förrän tidigast på onsdag. Du ligger precis en dag efter mig! Jag är på RD 12 och CD 33. Jag har ruvat med proggisar hela tiden fast jag gjort ostimulerad FET så det kan ju vara så att det gjort att mensen blivit uppskjuten och att molvärken bara är en biverkning. Men man vet ju aldrig!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?