• Ypke

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Inanna Li skrev 2011-09-29 11:15:25 följande:
    Tack Solig ! Känner inget annat än svagt molande till och från och svullen mage!
    Hej Inanna, jag hoppas verkligen på dig. Det känns lite extra speciellt när du går på samma klinik som jag.
  • Ypke
    Inanna Li skrev 2011-09-29 12:02:17 följande:
    Tack vännen! Känner så för dig också Hjärta! Jag är på RD 8 och känner likssom du inte heller särskilt mycket . Tror att mitt molande och min svullnad mest beror på progesteronet. Jag har en tendens att svulla till mig ordentligt av proggisar Skrattande! Måtte nu försök 6 bli lyckat Glad!
    Jag FATTAR inte hur ni orkar med så många försök, alla ni som gör det - ni är SÅ beundransvärda!
  • Ypke
    Maraki73 skrev 2011-09-29 12:29:28 följande:

*justerar *

Hej Maraki, tråkigt, tråkigt att det inte gick vägen! Såg på tidigare lista att du inte har testdag förrän 2/10 -  så är du alldeles säker? 
    (frågar en som håller på med det här för första gången) 
  • Ypke
    AnnaLinn skrev 2011-09-29 12:40:51 följande:
    Kritik som du skiver kommer man ofta inte så långt med utan god kommunikation är ju det bästa för att få en bra dialog... men det tar som sagt energi... 
    Har du funderat på någon annan klinik nu?
    Precis, AnnaLinn och Zin, det tror jag med. Ska man framföra seriös kritik på ett seriöst sätt måste man tyvärr ta det muntligt. Läskigt men så är det. 

Eviglängtan: Fantastiskt vilken historia du har ... var inne och kikade! Tack för orden om ruvning och inte känna någonting. Vad är DHEA? Önskar dig all lycka till med dina tvillingar (var det du hade i magen nu, väl?)!
  • Ypke

En snabb fråga: Nu stundar en trevlig helg och jag ska på konstrundan/skördefesten på Öland, ska bli mysigt att komma bort! Vin är ett ganska trevligt inslag när man är på konstrundor. Undrar hur ni gör under ruvningen - håller ni samma kost som gravida gör? På kliniken sa de jag skulle leva som vanligt. Bara liten snabb sondering här, plis ...

• Ypke
    Inanna Li skrev 2011-09-30 11:21:36 följande:
     Tack för stöd Glad ! RD 9 idag men jag är på dag 30 i cykeln så mensen kan komma när som helst. Blir mer och mer orolig nu men än har jag hopp kvar!
    Inanna, börjar så smått ana detta med att närma sig BM (som för mig är om ca en vecka). Jag tänker på dig.
  • Ypke
    Nu Syskon skrev 2011-09-30 11:59:17 följande:
    För att skapa stämning köpte jag röda rosor till mannen, eftersom jag aldrig får några blommor så får jag bjuda till själv så nu skall vi mysa ikväll.
    Syskon - här får du blommor i alla fall!

• Ypke
    Inanna Li skrev 2011-09-30 15:22:48 följande:
    Fortsatt lycka till med dig inför BIM!
    Just det! Viktig skillnad - jag väntar BIM heter det, inte BM!  Solig
  • Ypke

Mamman!! Stackars dig, så orättvist det måste kännas, särskilt eftersom det varit sån glädje i tråden idag för enyas skull. Din tid kommer. Bryt ihop lite nu, drick vin framför Skavlan och skit i alla måsten. Kram.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?