• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Tjohoooo GRATTIS, behövdes verkligen lite positivitet här nu Glad

• MissBoring

Det va till dig Inanna... missade en liten detalj där Skrattande

• MissBoring
    Maryhe skrev 2011-12-06 11:09:05 följande:
    Vi har 3 befruktade ägg idag och det blir ET imorgon klockan 14. Nervöst. 
    Om en timme ska jag hämta svaret på TSH jag tog tidigt i morse.

Vad roligt :) Lycka till!! Glad
  • MissBoring

Jag har fått Crinone som progesteron behandling, den där gelen. Man ska ju inte vila efter den utan va som vanligt annars kan den klumpa sig.. men jag är som vanligt, går lite, sitter lite etc mer blir det inte en vanlig dag på förmiddagen, men eftersom jag märkte det klumpa sig lite så brukar jag ta trappen ett par gånger upp och ner med jämna mellanrum, men det klumpar sig iaf! Skit äckligt Rynkar på näsan  Nu kunde jag inte hejda mig utan va och gjorde rent "inne i" lite men det gjorde lite ont... ska det va så här??

• MissBoring
    Vi 4 skrev 2011-12-06 12:00:51 följande:
    Maryhe, åh vad fint med 3 befrukatde, nu håller jag tummarna stenhårt! Hoppas också på bätre TSH värden nu.

MissBoring, usch det låter inget vidare, jag har fått samma utskrivet, men har ju inte varit på ÄP än, så jag vet inte hur den känns...

Jag ringde faktiskt till min klinik och de sa att om jag ville så fick jag byta ut till vagiatorerna som man då måste ta  morgon och kväll istället, ska ta och göra det för det här va inget för mig.. Hoppas det går bättre för dig och annars så vet du då att du kan ringa och få bytt!
  • MissBoring
    Vi 4 skrev 2011-12-06 19:40:36 följande:
    En kort fråga, har ni sprayat samtidigt som äl-sprutan? Hade för mig att läkaren vid första besöket sa att man skulle spreja på morgonen, men inte på kvällen, men receptionisten som ringde upp mig sa att jag skulle spreja även på kvällen samtidigt som äl-sprutan. Jag frågade då en gång till och då tyckte jag att hon lät osäker, men hon svarade att det var så hon hade fattat det.

Jag har ju bara gjort det en gång men då sa de spray på morgonen men inte på kvällen.
  • MissBoring

jag hade ringt och kollat, inte pga av vad vi säger men eftersom du tyckte hon lät lite osäker....

• MissBoring

En fråga för mig som är ganska grön här. MF vet jag (tyvärr) vad det står för men vad står MA för? förstår att det inte heller är positivt men inte mer.

Zin vad är det för tester ni gör för att ändra kosten? Har försökt läsa mig till men hänger inte med Skäms 

• MissBoring
    Maryhe skrev 2011-12-08 09:26:46 följande:
    MissBoring: MA är Missed Abortion, dvs när fostret dog fick man inget missfall utan det ligger kvar i livmodern

Åh fy Rynkar på näsan
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?