IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
;Maraki:symptom kan vara så olika och förs tår attdu blir orolig. Man vill ju som sagt känna nånting. Jag tror absolut att det är för tidigt att göra och se något på VUL.Håll ut! Det kommer säkert att gå bra.
Slemmis. Säger som andra sagt sluta inte med proggisarna för man vet inte. Dock har jag gjort samma sak för man är ju så matt på det hela. Dock så läkaren på min klinik att det inte behöver vara någon fara att sluta med dem för är man gravid så ska kroppen börja producera progesteronet själv.
Maryhe: Låter skit att du mår som du mår men det är nog bra för fästningen! Vi håller allt!
Mia69: Jag kände inga symptom nästan förrän jag hade TD och jag kunde slå vad att det skulle vara negativ på dag 10 men sen kom det lite sakta men säkert. Det kommer att visa ett fett på TD ska du se. Ju jag ska till CA på torsdag igen.
EGo: Är jag inte gravid så tycker jag inte jag ska behöva mår så här. Känner mig helt slut, är jätte illamående trött och brösten exploderar. Åhhh vad jag hoppas för man förtjänar inte att må så här annars. jag mår gärna illa om jag är gravid men finns ingenting där så är det skit rent ut sagt., Jag tar inte länge proggisar så det är ingen biverkning.