IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vilma 32: Underbart med ! Supergrattis ! Det finns inget mer underbart än att få plus! Håller tummarna att allt ska gå bra!
Vilma 32: Underbart med ! Supergrattis ! Det finns inget mer underbart än att få plus! Håller tummarna att allt ska gå bra!
Näää vilket skit väder ! Här nere i Götet regnar det för fullt!
Innan 68: Härligt att höra att det är på gång. Calanderska är superduktiga och har en mycket trevlig personal.
Ja det är helt rätt som du tänker ta bort p och köra på FET. Jag känner också att det är större möjlghet att det funkar med FET och blastisar. Har sett i någon statistik.
Vinkar till Er andra;)
blaise: Underbart att höra när man tror på det som minst! Ja ni vet tjejer det går upp och ner och just nu är det väldigt mycket ner.
oceanney: Jag hoppas att få göra FET denna månaden men har inte ringt kliniken denna vecka. Har börjat jobba och tiden bara springer i våg.
innana68: jag har hört att under 9 är bra. Själv har jag 5,1 och är också 68. Man tittar väl också på AMH värdet som är väl antal ägg och FSH är kvaliten på äggen. Det bästa resultatet är väl att göra båda proven. Tyvärr så gör inte alla kliniker det för det kostar lite. Lycka till med operationen!
sushikatten - grattis till en lyckad insättning av en blastis! Hoppas ruvandet går hela vägen nu!
Innana68: Härligt att komma igång. Jag satt in en blastis 5 dagars på dag 6. Vet inte varför! Ska du göra stimulerat eller ostim?
Åh, alla får vi olika besked , kasnke för våra kroppar lever var sitt liv
Enligt en läkare i Falun som jag ville ha råd av efter vår 3:e IVF så tror han att vi fortfarande har goda chanser...om jag får fram ägg för de är få , men får jag det så har de de två sista gångerna med Menopur varit jättefina. Så vi testar en gång till med hans stöd då. Tror dock inte jag har ägglossning denna månad...och fortfarande hård mage så nu blir det nyttigt ett bra tag så jag inte är yr jämt.
Lycka till alla...Linköping68... vi är ju i samma ålder. Samla fakta och fråga olika så kan ni ju bedömma situationen utifrån det. Jag kände egentligen för att vila då hoppet började tryta men kände mej inte mogen för ÄD än, så utgå från fakta och bedöm er situation eller få hjälp av ngn att bedömma alla svar ni får/fått---inte bara att du är i en viss ålder alltså.
Lycka till så hoppas jag att vi snart får varsin liten bebis.
Om man inte har manlig faktor med i problematiken så ska man ju inte ge upp med hemmaförsöken. Jättefiffigt Turlid med egentillverkad inseminationsspruta.