• Mia69

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

pp08, nej vad tråkigt, hoppas även jag att det ändå finns något befruktat embryo till dig imorgon. Stor kram till dig!{#emotions_dlg.flower}

• Mia69
    Maraki73 skrev 2011-12-02 13:39:09 följande:
    Jag har TD 6/12  jag är orolig för MF och när jag inte ser att det blir mycket starkare blir jag nervös.  finns det någonstans man kan gå och ta blodprov nu innan ens egentliga TD?
    Kan du inte köpa ett graviditetstest med veckoindikator så ser du om du har tillräckligt med hCG som motsvarar den vecka du är i???
  • Mia69

Kul att du tittar in Snösport!!!GladSolig

Skytten skrev 2011-12-02 13:14:31 följande:
    EGO - hmmm, den vanliga värken i livmodern inför en vecka före mens har infunnit sig. Så det känns inte så hoppfullt nu. Värker bak till i ryggen också.

Känns väl hoppfullt fortfarande! Har själv alltid fått just ryggvärk vid plus. Heja! Heja!Solig
  • Mia69

Inanna: Hur går det idag? Är det testdag imorgon? Är det kliniken som gett dig så sen testdag eller är det "din egna"?? Hoppas så. Nu skall det gå vägen för dig!!!!Hjärta

• Mia69
    Maraki73 skrev 2011-12-02 16:17:32 följande:
    Visste inte att man kunde mäta sitt hcg på så vis men det låter ju bra, gjorde ett igår som visade 3-4 veckor och enligt kalkylering så är jag i v 4+2 idag.
    Det borde stämma med hcg då eller hur?
    Jag har bara sett veckoindikator där det står 1-2 veckor, 2-3 veckor eller >3 veckor och då borde du ju vara i 2-3 veckor om du är v4+2? Men du hade kanske ett annat test? Trodde testen räknade från befruktning men det finns kanske andra??
  • Mia69
    Maraki73 skrev 2011-12-02 17:38:31 följande:
    ursäkta jag skrev fel förut det stod 2-3 veckor på mig igår.
    Ja, men då kan det väl inte vara bättre just nu! Härligt! (Om du är orolig kan du ju ta ett nytt test om cirka en vecka och se om du får >3 veckor så vet du att hcG nivån stiger.)

Grattis igen!!!SkrattandeSolig
  • Mia69

GRATTIS Skytten!!!!Skål

Inanna och Kalimero: Hur går det för er? Håller mina tummar!!!

• Mia69

Nej, nej Kalimero! Blir så ledsen!Gråter Tusen kramar till dig!

Inanna: ? Har du vågat testa?

• Mia69

Sushikatten: Så så ledsen GråterGråterGråter!!! Kramar till er! Så orättvist!

Kalimero: Fler kramar till dig!Hjärta

Vilken j...kla otursdag! Rynkar på näsan

Inanna: Det var nog tur att du inte testade på denna otursdag. Det verkar ju väldigt lovande att du inte börjat blöda ännu. Förstår att det är nervigt och obehagligt nu. Håller mina tummar jättehårt!

Skytten: Du får inte ge upp ännu. Det är väl många ruvardagar kvar? Nu kämpar vi vidare...

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?