IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Anne: jag tror inte du fått nån polyp, jag tror helt enkelt det är spottings efter 'rotandet' därinne vid röntgen, vilket är vanligt. Det kommer att upphöra när du stimulerar nästa gång,
Anne: jag tror inte du fått nån polyp, jag tror helt enkelt det är spottings efter 'rotandet' därinne vid röntgen, vilket är vanligt. Det kommer att upphöra när du stimulerar nästa gång,
Anne: vad härligt att höra att du är igång igen! Jag är också lite emot de högsta doserna. Det är ju dessutom inte särskilt länge sedan du blev gravid naturligt.
Germany: gulle dig!
Boring: ja, byt VC!!
Bengalen: var är du i processen?
Nope, det blir sputor här! Lycka till nu Anne!!
Boring: kanske en glad gubbe på 2 ben i sängen också
Ovitrelleplus??! Puh!! Jäklar vad svettigt det blir nu, jag kommer inte kunna släppa det en sekund nu Fjällis!! Var är ni och när kommer ni hem?! Åhhh vad späääänande!!
Heja heja Fjällis!!!
Fjällis Fjällis hur går det?!?
Germany: vet inte vem du syftar på eller om du lagt det i fel tråd, jag gick tillbaks ett tag och här finns ingen som skriver att det är meningslöst på nåt vis att ta...!! Tvärtom Så jag fattar inte din upprördhet?! Tror du på att äta bomull & kottar så gör det, det vitkigaste är att man tror tillräckligt mycket på det!!
Aha, nu inser jag att du menar att jag skrev i en annan tråd att man dessvärre inte kan förbättra sina ägg och så verkar det tyvärr vara, det finns massor med forskning kring det. Sorry att jag skrev det lite krasst men jag väljer att se verkligheten så. Det innebär ju inte att man inte ska försöka, tror man tillräckligt mycket på det så ska man naturligtvis göra det!! Som jag poängterat vid flera tillfällen så tycker jag inte att dhea är meningslöst på nåt vis... Det innebär heller inte att man inte kan lyckas. Go go go!!
Cice: Fedex är inte problemet så de ska inte beskyllas utan företaget som tyvärr skriver herbs på lådan (det har hänt fler här). Be dem skriva nåt annat istället. Läkemedelsverket följer bata våra lagar & regler.
Fjällis: när är din TD, var det idag? Njut av Grekland ändå
Katt: välkommen hit! Be även om Irap på CFC, framgångsrik behandling på endopatienter..