IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Jag tycker det är supermysigt
Jag tycker det är supermysigt
Bra jobbat Hemulen, grattis!!
En väninna som just plussat har ont om Crinone, någon som har och kan bistå med ett eller flera paket till henne?
Linköping: usch vilken skit. Javisst, otur, livet är grymt orättvist. Men om du som redan har ett barn har "otur", vad har då jag....? Vilken hemsk människa jag måste ha varit...!! Jag tycker du har haft en förbannad tur och du har ju ett ägg nu som kan vara the one, alla kommer inte ens så långt! Välj nu att se det du har istället för det du inte har. Lycka till!!
Tack tjejer för att ni är så stöttande!!
Ser idag att mitt inlägg kanske var lite väl negativt
Jag har det svårt att se ljuset då det är som mörkast, och jag faller handlöst ned en bit i "tyck-synd-om-mig-jag-har-det-svårast-och-massa-ot ur-träsket". Jag vet att vi alla är otroliga kämpare, och att vi är starka trots alla motgångar vi möter. Bara att vi samlar styrka och mod att fortsätta en gång till, och en till, och en till, och en till.... visar bara vår styrka tycker jag.
Ni har hjälpt mig upp igen. TACK
Idag är det en fin dag här trots intensivt regnande
Dagens solskenshistoria:
En väninna som tidigare varit aktiv här, 45 år, som gjort 5 IVF plussade äntligen häromdagen; tack vare Dhea, kortison & Svend Här är en kortversion av hennes story!