• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hej, är ni liksom jag snart 40 och ska genomgå en IVF behandling inom kort. Vad tror ni om våra chanser till en Baby?

I början av augusti börjar jag spraya, det är vår första behandling direkt bestämd med mikroinjektion på Karolinska. När börjar era behandlingar och var? Skriv gärna om era känslor innan behandlingen och så kan vi kanske följas åt till framgång och lycka!

{#emotions_dlg.flower} Varmt välkomna! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
  • Sunseed
    Kvinna72 skrev 2013-01-11 11:51:55 följande:
    Hej,
    Är på väg hem och dessvärre så var
    det var fruktansvärt och plågsamt denna gång. Blåsor satt även högt upp på ngt sätt och endast ett ägg blev det. Mycket ledsamt!  Pust! : ( Nu är det bara att hoppas att det bli befruktat och är ett guldägg!
    Kämpigt värre... Det hade jag aldrig trott. Jag har gråtit och gråtit men nu är det bara att vänta ut tills imorgon och se hur allt går.
    Kram
    Jag håller verkligen tummarna för att det är ett guldägg! 
  • Sunseed
    MissBoring skrev 2013-01-11 18:11:23 följande:
    Blodprovet va tyvärr inte bra idag heller. Vi fortsätter med 450 och så blir det nytt vul och blodprov på måndag. Jobbigt men vi ger inte upp hoppet!
    Vad bra att du får ta kontinuerliga blodprov så att man inte bara kör på. Det verkar ju vara på väg att vända, det kanske bara är en lite längre startstrecka den här gången. Fortsätter hålla!!
  • MissBoring
    Sunseed skrev 2013-01-11 19:04:40 följande:
    Vad bra att du får ta kontinuerliga blodprov så att man inte bara kör på. Det verkar ju vara på väg att vända, det kanske bara är en lite längre startstrecka den här gången. Fortsätter hålla!!

Hoppas det är så. Tack ?
  • MissBoring
    susmar72 skrev 2013-01-11 23:01:13 följande:
    Missboring: en kram och håller tummarna att du kommer till IVF snart.

Den värmer. Hur går det för dig, har du startat?
  • Bengalen

Myran: Vet inte vad jag ska skriva, men jag förstår hur otroligt jobbigt ni måste ha det nu.  Så fruktansvärt ledsamt att behöva gå igenom nåt sånt efter allt kämpande.Gråter
    Varma, varma kramar

• Anemon

Miss Boring, kämpa på! Nästa blodprov ska vara bra och äggen fina! Håller tummarna. Mitt E2 prov efter 5 dagar var inte heller optimalt.... mycket lägre än sist så jag oroar mig lite också. VUL på måndag med nytt blodprov även för mig.

Myran, så ledsen för er skull! Så fruktansvärt orättvist. Varma kramar!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?