IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Inanna, ja, tänker på dig o hoppas!
Inanna, ja, tänker på dig o hoppas!
Jag med, Inanna o Kalimero, jag hoppas SÅ för er! Stor kram!
Själv tycker jag det är lite motigt o missflytigt nu. Missade ju hysteroskopin nu o därmed Ivf i december. När jag ringde kliniken för att boka om lite tider så meddelade de att vår läkare där ska sluta. Konstigt, men det känns väldigt viktigt med någon bra att hålla i handen i allt detta, o vi kände oSs så hemskt nöjda med henne Men men, this too, shall pass ...
Inanna, har du hört att A-K ska sluta? Vad tycker du? Har bara haft lite kontakt m A-L o kände inte att det var lika tryggt.. Har du haft kontakt med andra som också är bra? Känner att jag behöver ha en plan ...
Det kanske blivit officiellt precis nu. Nä, precis, du ska ju inte behöva några fler ggr nu!!! Det nämndes att A-K kommer att jobba deltid på Carlanderska men jag vet inte om med patienter, hon har ju varit chef på SU tidigare. Sven är speciell ... Det är något med manliga gynekologer ... Jag känner mig aldrig lika bekväm. Ulf har vi träffat på ET o han sa rakt ut att A-k o A-L är proffsen där.
Hej på er allihop! Bara säger hej. Jag är så avundsjuk på er allihop som är i full gång med allt. Jag har ny hysteroskopitid 20/12, och hoppas göra ny IVF i januari. Det känns som om jag tappat flera månader nu, det är inte roligt. Det var längesedan man såg en uppdaterad lista - har någon plussat på sistone?
Stor kram till er alla, jag återkommer snart med lite mer dagligt engagemang!
Hej Inanna!
Åhhh, du har testdag imorgon ser jag ... Gud vad jag håller tummarna!!
Skytten, just det ja, du gör FET, nu kommer jag ihåg! Skönt att ha en period med lite mindre jobbig behandling. Hoppas innerligt att det vill sig den här gången! Annars kör vi tillsammans i januari, yes?
Skytten: stort grattis på din dag! Hoppas du har det bra!
Min läkare tyckte inte jag var tvungen att avstå från nåt särskilt efter ET, så lite skumpa tror jag verkligen inte gör någon skada (eller som en läkare vi hade under fertilitetsutredningen: "det är nog bättre att köra med champagne ist. f. ägglossningstest"... Alltså som i att man ökar snarare sina grav.chanser genom att ha kul o unna sig lite av varje, snarare än att göra allt rätt o sitta o vara orolig över vad man får o inte).
Inannaaaaaaaa!l Hoppas hoppas för din skull nu!