IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Victoria, tänker på dig och hoppas på det bästa!!!
Anne, tänker även på dig, jag tycker du har en så fin inställning, och håller med dig om att vi får försöka att inte gräma oss och ist ta nya tag. tänk bara m det vore lite lättare att göra det, eller att man inte behövde kämpa så mkt.
Jag fick svar idag från läkaren på mitt mejl, (om att jag ändå vill komma). så här typiskt var svaret
"Hej
Visst kan du komma. Jag litar ändå helt på Uppsalas bedömning. Om de fann någon behandling eller annat sätt att förlja en stimulering som ökad chanserna till graviditet, så skulle de rekommendera det.
Annars skulle de inte vara en av de kliniker som funnits längst i Sverige och har hela tiden haft mycket bra resultat.
Vi ses"
Jag är glad att jag får komma, men även om det inte växt till sig så tror jag inte hon kommer ändra något... Om någon har någon bra input på hur jag ska komma förbi det så tar jag gärna emot tips. Är orolig att det inte har växt som det ska el att det har stimulerats på för snabbt, har ju bara sprutat 8 dagar (igår) och idag är det äl-sprutan som gäller...