Victoria, åh nej så himla tråkigt! Lider så med dig! Skickar en varm kram även om jag vet att det ju inte hjälper mycket...
Anne, vad fint att du kikade in, har oroat mig för dig när jag inte sett dig på så länge. Bröllop, det hade jag missat! Så roligt! Men hoppas du kan hitta någon ro och bli mindre spänd på något sätt!
Maryhe, usch vilka tråkiga människor du råkar ut för, tänker även på din granne som du pratade om för ett tag sedan och misstänker att det kan vara hon...Jag säger som de andra, försök tänka på att det är den människan som är tragisk och skämmer ut sig själv med sådana stenålders åsikter.
Sunseed, det låter härligt med en skön sommar vid havet. Så är du utvilad och på topp till hösten
Slemmis hur har det gått med den känslan du hade? Har den släppt?
Germany, åh så härligt med SÅ fint resultat hittills, nu hoppas vi på lika fint på tisdag!
Mammagås, hur går det?
Själv tycker jag mina symptom på progesteronet har ökat ett litet snäpp igår kväll och idag, brösten hoppat upp en storlek och ömmar mer, men det är väl progesteronet som ackumuleras? Vet någon något om det? Ökar liksom halterna av progesteronet lite för varje dag man använder det, eller omvandlas det hela tiden så att man håller sig på konstant nivå varje dag? Jag har ju också dubbeldos mot förra gången...