Enya70 skrev 2011-05-23 12:36:29 följande:
Se om du hittar ett helt parti rullatorer så det finns åt oss andra också
.
Hur mår du idag Snösport? Hoppas så att det går hela vägen för dig, det vore fantastiskt häftigt och du är såååå värd det
Hej, jo här hoppas jag för fullt
Mår toppen och känner väldigt lite symptom men en och annan påminnelse då jag haft lite mer molvärk på fm= skönt!!! man är ju lite mer fundersam säkert än en som inte väntat över 3 år på ett pluss. Alla här är värda ett plus och graviditet på vilket sätt det än vill fastna
Är på vecka 4 idag sa gynläkarens sjuksyrra,,, hon ringde och informerade mej om deras öppetider dessa 2 veckor då jag ev skulle göra VUL för IVFen ....hon vart lika chockad som jag hi,hi,hi!!! Jag trodde jag var på vecka 5 ..kollade en gravidkalender på nätet som säger 4+3 ja,ja...fick iaf VUL tid i vecka 6 + 6 av henne...annandag pingst
, hon sa ett plus är ett plus så luta dej tillbaka och var glad nu
så det ska jag försöka göra.
Kollade på Blocket och det finns massor av rullatorer i Sverige till Salu från 300kr och uppåt hi,hi,hi!!
Fjällis: nu i naturlig cykel helt så kan jag säga att jag hade samma men mindre PMS känningar som alltid men med lite extra toppar någon minut då och då som gjorde att jag trodde jag var skengravid för jag kört med "jag är gravid" ända sedan ÄL hi,hi,hi...----jag tror inte man alltid behöver känna ngt och dessutom så gör ju ibland medicinen att man känner massor. Sedan jag fick östrogen vid mina IVFer så gjorde det att jag inte alls blev så "dålig " eller inte alls hade sådan symptom. Jag får alltid en supertung känsla ner mot knäna just någon dag innan jag får mens så på så sätt har jag känt lite att detta är annorlunda.