• Bengalen

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Zinfandel skrev 2012-09-06 19:04:46 följande:
    Justja, det är japaner du har gjort?! Det var jag som hade för mig att du hade gjort Crash.
    Precis! Jag kör den internationella varianten. Flört
  • Bengalen
    Hemulen: Grattis till ett väl genomfört ÄP. Kanonresultat!

Linköping: Jag håller tummarna att din självmedicinering gör susen. Jag tror på dig! Hoppas att du och din man snart blir sams igen. Vet hur jobbigt det är.

Sunseed: Tummarna hålls även för dig att det ska bli ett starkt fint plus imorgon.

Snorpan: Grattis till ruvarstatus!

Själv jobbar jag vidare på att få rätt på min alldeles för korta cykel och faktiskt verkar det nu som det äntligen har vänt. CD 13 idag och ännu ingen temp-ökning. Jag är så glad för detta och hoppas att vi snart kan vara igång igen med nästa försök på CFC.
  • Bengalen

Sunseed: När jag gjorde ÄD i Riga påpekade doktorn att det var väldigt viktigt att man inte slutade med Progynon vid positivt grav test. Detta för att kroppen kan tro att det är dags för mens och blöda ut allt. Man fick under inga omständigheter sluta. Nu var jag visserligen nedreglerad innan om det kan ha någon betydelse...

• Bengalen

linköping: Jag håller tummarna för att träbockens VUL-utlåtande är det riktiga och att de lite mer kompetenta läkarna på CFC också kommer fram till det samma. Trevlig resa!

• Bengalen

Åååh vad kul att höra att allt har rett upp sig för dig Linköping!
    Jag tycker att det verkar vara ett kanonresultat med 3 folliklar som är jämnstora.

Lycka nu till imorgon! Hjärta

• Bengalen

Linköping: Det var ju inte så det skulle gå. Rynkar på näsan Jag kan med råge hänga på i de fd elaka personernas klubb.
    Tänk att vi båda ska ha så svårt för att få de stackars folliklarna att stanna kvar ända fram till ÄP, men tur i alla fall att där fanns ett ägg kvar.
    Förstår din vånda nu om det lilla ägget har blivit befruktat. Jag håller mina tummar så hårt det bara går. Hjärta

Vi 4: Grattis till sprutstart! {#emotions_dlg.flower} Jag kan inte annat än att känna igen mig själv i det du beskriver. Först tänker man att denna gången ska jag bara ta allt som det kommer men sen är det ändå det ända som finns i tankarna 24 timmar per dygn. Jag hoppas kunna joina dig om en dryg vecka för nu har min cykel blivit låååång och fin igen. 

• Bengalen

Vad kul Hemulen! Stort GRATTIS!!! {#emotions_dlg.flower}

Varma kramar till dig Snorpan! Gråter

Jag kan bara hålla med An onym om att stress är den värsta boven vid infertilitet.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?