• Bengalen

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Linköping: Va trist att höra att det inte gick vägen. Varma kramar till dig! Hjärta

Sunseed: Lycka till idag! Jag håller mina tummar för att det ska finnas ett litet tickande hjärta där inne.

Susmar: Förstår precis din besvikelse att det inte blev något ET. Det är så grymt orättvist.

Prickigchockladmal: Klart du får hänga på i tråden! Välkommen!

• Bengalen

Wow Sunseed, först försök på försök och sen dubbelt, helt galet ju! Stort jättegrattis! Glad

• Bengalen

Ååh nej, vad ledsen jag blir av att läsa detta Vi 4. Jag vet inte vad jag ska säga, det är så fruktansvärt grymt. Mina varmaste tankar är hos dig! Hjärta

Linköping: På ett eller annat sätt ska du banne mig komma till Aten. Då får de väl fixa nåt annat plan, du har ju hela dagen på dig. Flört

• Bengalen
    Vi 4 skrev 2012-10-14 22:10:14 följande:
    Bengalen, tack söta du! Jag undrar också hur det gick för dig? Vad hände? Vad är planen?

Vi avbröt. Hade en cysta som inte försvann med blödningen. Ska se om jag kan få till ett VUL idag, cd 2 för att se om den har försvunnit nu.
  • Bengalen

Linköping: Hur har det gått, har du kommit fram till Aten?

Lycka till idag till både dig och Anemon.

• Bengalen
    Mamma gås skrev 2012-11-16 16:10:06 följande:
    Ni som har gjort detta, får gärna berätta om det. Har det varit positivt el negativt? Ni som ska göra det, hur går tankarna å vad är det som gjort att ni vill göra det? Försöker fånga lite inblickar i ämnet för att få lite mer kunskap om det
    Jag ska göra det nästa torsdag på CFC. Skrev och frågade Svend om han tyckte att det kunde vara nåt för mig och det tyckte han absolut.
  • Bengalen

Callimero: Priming för mig med i torsdags på dag 21. Jag har inte haft någon ägglossning denna månad pga en cysta som nu äntligen är punkterad så jag vet inte heller exakt när mensen kommer.
    Primingen gick bra men det var allt annat än en behaglig upplevelse. Konstant smärta i ca 10 minuter och det kändes som de plockade ut mer eller mindre allt därinne. 

• Bengalen

Calimero: Jag var där först kl 15. Hade tid 15:15 men som vanligt kom jag in så fort jag kom dit. Hade du också en praktikant i rummet?
    Jag har haft min cysta ända sedan i somras så det har varit en riktig långkörare. Min cykel har blivit helkonstig pga den trots att den inte var så stor. Som störst 25 mm. Cystan har gjort att det inte har blivit några andra äggblåsor men ändå har kroppen trott att den skulle ägglossa och indikerat på LH-stegring och temp-ökning varje månad. Dock på tok för tidigt i cykeln så mina cykler har blivit ca 17 dagar långa.
    Efter ett par avbrutna IVF-försök trots cystan ville CFC att den skulle punkteras så till slut fick jag min gamla IVF-klinik här i Sverige att göra det på dag 13 i denna cykeln så nu är där tomt och fint inne, bara en massakrerad slemhinna. Flört

Jeanette: Vad ledsamt att höra att det inte gick vägen. Vet hur jobbigt det är. Gråter 

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?