IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Söte, håller tummarna. Det är för tidigt att testa redan! Kran
Söte, håller tummarna. Det är för tidigt att testa redan! Kran
Inanna, jag tycker du ska försöka se lite positivt på det hela o vara glad över att det blev 5 ägg! Förhoppningsvis finns guldägget bland dessa fem! Tag problemet när det uppkommer som min kollega brukar säga. Ja, jag vet att det är svårt men det är ingen annan än man själv som mår dåligt av att inte göra det. Lycka till nu och ge inte upp!!!
Har just avslutat ett mycket snabbt och kort samtal med Svend på CFC. Han bara sa att nästa gång skall du göra Crash IVF för att få fram fler ägg och så undrade han vilken samarbetsgyn jag går hos för det är lite krångligare än vanlig IVF. Sen hann jag inte säga något mer innan han tackade för samtalet och la på. Ja samtalet var helt i CFC stil helt enkelt Sitter här och känner mig inte direkt klokare och frågorna som jag hade skrivit upp är i princip obesvarade......Men det är väl bara att köra på inget att vänta på helt enkelt. Min man och jag har dock bestämt att vi paralellt skall kontakta Finland för att ställa oss i ÄD-kö. Känns så osäkert om det verkligen är ide för oss med IVF. Men skam den som ger sig
Här hålls tummarna hårt hårt
Hur har det gått Kalimero
Grattis Inanna till ruvstatus och toppenägg!
Pratade just med CFCs samarbetsgyn i Solna och hon har stängt fr 22/12 till 5/1 så nytt försök funkar inte för oss i December. Så himla synd för CFC har öppet hela julen men det går inte att få tid för VUL
Det stressar mig att tiden bara går och jag bara blir äldre!!!!